Mai 07 slanketråd NY

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Ja da er det bare å sette igang, her skal kiloene av [:)]  Her kan vi backe opp hverandre og få råd om mat/trening...   Skriv dere opp her så oppdaterer jeg vektnedgangen etterhvert.. så det kommer på forsiden hele tiden..  


Veiing hver mandag morgen før frokost!!!!


 

 
Maiblomst:

Høyde:         176 cm   
Start:            100kg


10 sept:        89 kg [:)]

1 mål:            85 kg  
mål:               75kg
 
 
ThereseAa:
 
start:            86 kg
 
8 juli:             75kg [:)]
15 sept:        79kg [:@]                                                               
                                                                                        
 
 
Åse:
 
Høyde:            184 cm                                           
start:              101 kg    

 
10 sept.         89.5 kg [:)]
16 sept:         88,9 kg [:)]  
23 sept.         88.8 kg [:)]
7 okt:             87.9 kg [:)]
21 okt:          87.6 kg [:)]
28 okt            87.3 kg [:)]
4 nov:            86.9 kg [:)]
10 nov:         86.5 kg [:)]
27 nov:         85 kg [:)]
9 des:            84.2 kg [:)]
31 des:          83.4 kg [:)]
 
mål       84 kg 
 
 
Lene040707: 
 


Startvekt: 85,5 kg
 
22 sept: 82.2 kg [:)]
29 sept: 82,2 kg [8|]
10 nov:  81.1 kg [:)]

Mål: 72 kg 



 
 
Smiley80:
 

startvekt:  72.8 kg

8 okt:  72 kg [:)]
14 okt  72 kg  [8|]
15 jan: 71.4 kg [:)]
 
mål: 65

 
Gina84:
 
start:       90.9 kg
22 sept:  90.9 kg [8|]
29 sept:  88.9 kg [:)]
7 okt:      88.5 kg [:)]
28 okt     88 kg [:)]
4 nov:     87.6 kg [:)]
10 nov:   85.5 kg [:)]
27 nov:   85 kg [:)]  gratulerer med første mål nådd
2 des:     84.6 kg [:)]
9 des:     84.6 kg [8|]
6 jan:      85 kg [:@]
14 jan:    84.3 kg [:)]
26 jan:    83,7 kg [:)]

1 mål 85 kg
2 mål 80 kg
 
 
maiogseptemberskatt
 
start:  72.8

10 okt: 72.5 kg [:)]
22 okt:  71.4 kg [:)]
2 des:    70.7 kg [:)]
1.jan:    72.3 kg  [:)]
5.jan:   71.3  kg [:)]
16 jan:  70,5 kg [:)] 

 
mål 55 kg


camma

start :  76.9 kg
 
14 okt   73,9 kg  [:)]


 
 
 
















STÅ PÅ JENTER, DETTE KLARER VI SAMMEN [:D]

 
gratulerer til Catrine2, maiblomst og ThereseAa som alle har gått ned ca 11 kg siden start for et år siden [:)]

 
 







      
 
jeg er med. trenger all den hjelp jeg kan få! [:)]
 
vekt idag: 83kg
ønsket vekt: 70 kg
 
Må ut å kjøpe nye batteri til badevekta! Den tålte ikke belastningen [&:] Oppdaterer senere i dag...


Ønsket vekt er iallefall 75 kg!
 
Vekt i dag: 60
Ønsket vekt: 55
 
Har ikke så masse å ta av, men de er vanskelig nok de siste 5 der...
 
Må kjøpe vekt, men målet er 60 kg
 
Bøllas mål:
70 kg
 
Bøllas vekt nå:
88,1
 
Vil skrive høyde og jeg.. Kunne tenkt meg å krympe noen cm og![:D]
 
Åse:
 
Høyde: 184 cm
Vekt: 101 kg
Kortsiktig mål: 90 kg
Långsiktig mål: 84 kg
 
gravid i uke 39: 88,5 kg
13.mai:            80 kg
21.mai:            77,5 kg
30.mai:            76,5 kg
7.juni               75,9 kg
17.sept:           69,9 kg
8.okt:              67,8 kg
15. Nov:           66 kg
14. Des:           64,6 kg
9.Jan-08:          65,1 kg  
20.Februar-08:   66,5 kg
20.April-08:       65,8 kg  (endelig looser igjen, men går ikke så fort lenger...)

mål:                 62 kg
Drøm:              60 kg [;)]



Gått ned bare ca 1 kg  på 2 mnd [:@][:@][:@]
MEN det er bare 1 uke siden at æ har pressa på med trimming igjen. Har hatt 2 runder med forkjølelse i det siste, så da har æ ikke trent NoE [>:]










[hr]









Tenk at æ va Bombesikker på at æ ikke kom til å gå ned til idealvekta etter fødsel??!!




 
Vekt idag: 80,8 kg[:@] Har gått opp 3 kg!!!!
Mål: 70kg
 
Noen som har noen tips da? hvordan tenker dere å nå målet?
 
jeg begynte å trene midt i sept. og skal fortsette med det.  3 ganger i uka. styrke, spinning og step/styrke.  Så skal jeg gå noen turer de dagene jeg ikke trener.
 
Jeg bytter ut baguetter og fint brød med rug sprø og fiberkli. Eller grovt brød. Skal drikke 2l vann om dagen. (en havliter etter hvert måltid)
 
skal prøve å ikke spise så mye poteter og pasta, heller mer grønnsaker. Idag blir middagen wok med strimlet svinekjøtt og masse grønnsaker [:D]  skal ikke spise meg stappa mett.
 
Godis kun på lørdag i små mengder. Samme med brus.
 
 
(denne må jeg nok lese for meg selv hver morgen hehe... )
 
der ja!
jeg er med på denne!
 
29.okt: 66.2kg
mål:54kg
 
jeg skal iallefall kutte ut potetgull og brus, også skal jeg være flinkere til å gå flere og lengre turer.
også må jeg drikke masse mere vann!
 
ORIGINAL: Trine82

Noen som har noen tips da? hvordan tenker dere å nå målet?

jeg begynte å trene midt i sept. og skal fortsette med det.  3 ganger i uka. styrke, spinning og step/styrke.  Så skal jeg gå noen turer de dagene jeg ikke trener.

Jeg bytter ut baguetter og fint brød med rug sprø og fiberkli. Eller grovt brød. Skal drikke 2l vann om dagen. (en havliter etter hvert måltid)

skal prøve å ikke spise så mye poteter og pasta, heller mer grønnsaker. Idag blir middagen wok med strimlet svinekjøtt og masse grønnsaker [:D]  skal ikke spise meg stappa mett.

Godis kun på lørdag i små mengder. Samme med brus.


(denne må jeg nok lese for meg selv hver morgen hehe... )

 
Jeg ville drukket vannet før måltidet, for da føler du ikke behov for så mye mat. Bare et tips jeg fikk høre[;)] 
 
Ellers gjør jeg slik:
Til frokost spiser jeg 2 brødskiver. Etter to/tre timer er det tid for en yoghurt og litt frukt. Deretter er det lunsj med 2 brødskiver/fire knekkebrød etter et par timer. Tid for et lite mellommåltid igjen, en frukt/grønnsak og et par knekkebrød denne gangen. Så er det middag, hvor jeg spiser "godt" (jeg spiser meg passe mett og ikke for mye usunne måltider i uka). Til slutt (phu...) er det kvelds, hvor jeg kun spiser et par knekkebrød eller en brødskive. Dette utgjør ca samme mengden!  
 
Nå har jeg fått beskjed av fysio om å ikke trene for hardt, så jeg går kun korte turer (skal snu så fort jeg får vondt) og ikke ta av med Orbitrecen! Jeg trener litt hos henne, men det er lite foreløpig!! Kommer seg etterhvert.
 
jeg vil oxo være med på denne!

vekt nå: 73 kg

sambo`s mål: 65 kg [:D]

mitt mål: 58-60 kg[;)]



jeg har begynt med å bytte ut brød med multigrain knekkebrød, så tar jeg 100 situps hver dag,(har gjort det i 2 uker nå), og om 3 dager får jeg ny vogn og skal begynne å gå tur hver dag. ( el så ofte jeg orker da, liker ikke kulde!)
ikke spise godteri, heller agurk,gulrot og selleri m dip m lettrømme..:) det er digg da...så får vi se da...:) jeg må få kjøpt meg ny vekt, vår er ikke til å stole på, så jeg er kanskje ikke med å veie hver gang, det tør jeg ikk en gang i uka! blir bare skuffa hvis det ikke har skjedd no da...[8D]


lykke til jenter!!
 
ORIGINAL: lenis

jeg vil oxo være med på denne!

vekt nå: 73 kg

sambo`s mål: 65 kg [:D]

mitt mål: 58-60 kg[;)]



jeg har begynt med å bytte ut brød med multigrain knekkebrød, så tar jeg 100 situps hver dag,(har gjort det i 2 uker nå), og om 3 dager får jeg ny vogn og skal begynne å gå tur hver dag. ( el så ofte jeg orker da, liker ikke kulde!)
ikke spise godteri, heller agurk,gulrot og selleri m dip m lettrømme..:) det er digg da...så får vi se da...:) jeg må få kjøpt meg ny vekt, vår er ikke til å stole på, så jeg er kanskje ikke med å veie hver gang, det tør jeg ikk en gang i uka! blir bare skuffa hvis det ikke har skjedd no da...[8D]


lykke til jenter!!


 
lite tips er yoghurt naturell blanda med kryddermix istedet for rømme, smaker like godt og er mye sunnere [:)]
 
ORIGINAL: Bølla 22.mai

ORIGINAL: Trine82

Noen som har noen tips da? hvordan tenker dere å nå målet?

jeg begynte å trene midt i sept. og skal fortsette med det.  3 ganger i uka. styrke, spinning og step/styrke.  Så skal jeg gå noen turer de dagene jeg ikke trener.

Jeg bytter ut baguetter og fint brød med rug sprø og fiberkli. Eller grovt brød. Skal drikke 2l vann om dagen. (en havliter etter hvert måltid)

skal prøve å ikke spise så mye poteter og pasta, heller mer grønnsaker. Idag blir middagen wok med strimlet svinekjøtt og masse grønnsaker [:D]  skal ikke spise meg stappa mett.

Godis kun på lørdag i små mengder. Samme med brus.


(denne må jeg nok lese for meg selv hver morgen hehe... )


Jeg ville drukket vannet før måltidet, for da føler du ikke behov for så mye mat. Bare et tips jeg fikk høre[;)] 

Ellers gjør jeg slik:
Til frokost spiser jeg 2 brødskiver. Etter to/tre timer er det tid for en yoghurt og litt frukt. Deretter er det lunsj med 2 brødskiver/fire knekkebrød etter et par timer. Tid for et lite mellommåltid igjen, en frukt/grønnsak og et par knekkebrød denne gangen. Så er det middag, hvor jeg spiser "godt" (jeg spiser meg passe mett og ikke for mye usunne måltider i uka). Til slutt (phu...) er det kvelds, hvor jeg kun spiser et par knekkebrød eller en brødskive. Dette utgjør ca samme mengden!  
 
Nå har jeg fått beskjed av fysio om å ikke trene for hardt, så jeg går kun korte turer (skal snu så fort jeg får vondt) og ikke ta av med Orbitrecen! Jeg trener litt hos henne, men det er lite foreløpig!! Kommer seg etterhvert.

 
vann FØR måltidet er notert [:D]
 
ORIGINAL: Trine82

Bølla: står du opp tiiiiidlig eller spiser du middag seint? siden du rekker alle de måltidene imellom

 
Både og!! Hender jeg må skippe noen av de måltidene, men når jeg står opp 06.30 rekker jeg alle[:D]
 
ok hehe, spiser aldri frokost før kl 9 jeg skjønner du, vi liker å sove lenge [:)] så her blir det ca 9, 12, 14, 16.30 og  1930 det blir måltider, det kl 14 er bare en frukt eller noe da
 
Glemte å kjøpe batteri seff... Men jeg tipper ca 98 kg... Skriv 100 kg så er jeg sikker...
 
Så er jeg 176 cm.
 
første mål er 90 kg!
 
 
Tips! Topp middagstallerken med grønn salat! Det fyller opp magen med noe sunt, og gir fortere metthetsfølelse!
 
mørk sjokolade (70% kakao) når du får søtsuget!
 
Back
Topp