Magevondt

... og da har lille skreket seg gjennom kiropraktortime og sikkert en halvtime i kveld. I perioder virker det som han er fornøyd og får rapet og gulpet opp alt, men det er påan igjen etter ti minutter :( Han har sovet ekstremt lite i dag, så er godt mulig det er med på å gjøre skrikingen verre. Sover nå da <3

Et lite tips jeg fikk. Noen unger får veldig vondt i magen av egg.
Tror ikke det er det mini reagerer på her for spiser det ikke hele tiden. Men vært å prøve ;)

Hmm.. igår glemte jeg meg litt og spiste løk (ferdig spagettisaus som det var løk i).. hsn gulpa endel etter det måltidet som var et par timer etter middag.. og jeg tenkte at dette blir en helvetes natt.. han var mye våken og urolig på kvelden.. men mini har sovet fra 23:30-7:00 med kun en amming imellom.. :-D sover også fortsatt etter amming kl 7:00.. spørs om han tåler løk likevel..? Men tar ikke sjansen på å spise det igjen!

Hmm.. igår glemte jeg meg litt og spiste løk (ferdig spagettisaus som det var løk i).. hsn gulpa endel etter det måltidet som var et par timer etter middag.. og jeg tenkte at dette blir en helvetes natt.. han var mye våken og urolig på kvelden.. men mini har sovet fra 23:30-7:00 med kun en amming imellom.. :-D sover også fortsatt etter amming kl 7:00.. spørs om han tåler løk likevel..? Men tar ikke sjansen på å spise det igjen!
Så bra nattan ble fin :D kan jo hende han tåler løk? I og med at det gikk så bra på nattan ;) spist løk før som han har reagert på?

Her har jeg foresten slutta med en type appelsinjuice å mini har jo vært så mye bedre på dagen/kvelden. Er bare på morran han har vondt når jeg tenker meg om.. Hmm

Så bra nattan ble fin :D kan jo hende han tåler løk? I og med at det gikk så bra på nattan ;) spist løk før som han har reagert på?

Her har jeg foresten slutta med en type appelsinjuice å mini har jo vært så mye bedre på dagen/kvelden. Er bare på morran han har vondt når jeg tenker meg om.. Hmm
Ja, han har reagert før på løk, tror jeg.. men er jo så vanskelig å vite hva han reagerer på. Vil jo ikke at han skal ha vondt, så holder meg unna alt jeg tror kan påvirke! Og da er det ikke lett i vite hva som egentlig er årsaken!

Ja, han har reagert før på løk, tror jeg.. men er jo så vanskelig å vite hva han reagerer på. Vil jo ikke at han skal ha vondt, så holder meg unna alt jeg tror kan påvirke! Og da er det ikke lett i vite hva som egentlig er årsaken!
Nei det er sant :/

Hmm, har vært hos to ulike fysioterapeuter som synes han er så hard i magen, tarmsystemet altså. Likevel har han ikke noe særlig luft og minifom har ingen effekt. Er også på melkefri diett og holder meg unna det meste uten noen endring. Jeg tror det er refluks, men om det ikke er det, er det da "umodne tarmer"?

Begynte du med malt med en gang du begynte med tillegg? Fikk hun kun tillegg eller både mm og mme i begynnelsen?
Hun fikk først bare mm. Også ble det bare mme pga antibiotika så måtte jeg kaste melken :/ Jeg begynte med malt etter noen dager, jeg hadde så friskt i minne hvordan storesøsteren slet med magen da hun var baby :p Så malten ble kjøpt inn samtidig som mme pulveret :)

Hun fikk først bare mm. Også ble det bare mme pga antibiotika så måtte jeg kaste melken :/ Jeg begynte med malt etter noen dager, jeg hadde så friskt i minne hvordan storesøsteren slet med magen da hun var baby :p Så malten ble kjøpt inn samtidig som mme pulveret :)
Her får han både mm og mme, men usikker på om jeg kan gi malt da siden han får begge deler:confused:

Haha! Det blir ven litt søvn etterhvert:D Gir du i hver flaske?
:p Var mye mer nøye med førstemann ;)
Gir til frokost hvis det er behov. Bare hvis jeg ser at det begynner og bli tørt eller hun strever med og få det ut.
Storesøstern fikk vel en halv teskje i hver flaske :) Må bare prøve og se hva som fungerer tror jeg.

Her får han både mm og mme, men usikker på om jeg kan gi malt da siden han får begge deler:confused:

Du kan gi malt selv om du gir blanding av mm og mme. Vertfall i følge min hs. Var hos henne 3-4 dager etter jeg måtte begynne å gi litt mme og da hadde han ikke bæsjet på like mange dager og kavet mye med å prøve å presse ut. Da anbefalte hu meg å gi han ca ei halv ts i 2 flasker til dagen.

Back
Topp