Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme med meg. Trodde det var løk og droppet det et par dager, men han har aldri hatt så mye luft og vondt i magen som de 3 siste dagene [emoji26]

3-4 dager? Er det sant? [emoji14] herregud..Det er så fælt når de har det så vondt
Men når det kan ta opptil 3-4 dager fra det jeg har spist til hun reagere, så er det så vanskelig å vite hva som gjør det!
I ammetåken, så husker jo ikke jeg hva jeg har spist da..![]()
3-4 dager? Er det sant? [emoji14] herregud..
Jeg har kuttet Pepsi Max og kunstig søtning. Hjelper en del. Og kuttet løk tilfordel for vårløk.

Såpass Ja! Nei da er det ikke lett.Ja, mener det var det hun sa på helsestasjonen.
Jeg fikk avsmak på kunstig søtningsmiddel da jeg var gravid![]()
Såpass Ja! Nei da er det ikke lett.
Lurer liksom på om man kan drikke brus eller saft med sukker i?

Hvor gammel er lille nå?Noen som fullammer og merker at den lille får vondt i magen om du spiser noe spesielt?
Jeg vet ikke hva jeg har spist denne uken, som gjør at den lille får så vondt![]()
Tenkte bare at kolikksymptomer bruker å oppstå mellom 3 og 6 uker vanligvis.. Jeg eliminerte og styrq fryktelig med dietten min, og der hjalp ingenting før det hele brått gikk over :/Nå er hun 7 uker og 3 dager![]()
Tenkte bare at kolikksymptomer bruker å oppstå mellom 3 og 6 uker vanligvis.. Jeg eliminerte og styrq fryktelig med dietten min, og der hjalp ingenting før det hele brått gikk over :/