Magevondt og mat

Mia_mini

Elsker forumet
Noen som fullammer og merker at den lille får vondt i magen om du spiser noe spesielt?

Jeg vet ikke hva jeg har spist denne uken, som gjør at den lille får så vondt :(

Samme med meg. Trodde det var løk og droppet det et par dager, men han har aldri hatt så mye luft og vondt i magen som de 3 siste dagene [emoji26]

Samme med meg. Trodde det var løk og droppet det et par dager, men han har aldri hatt så mye luft og vondt i magen som de 3 siste dagene [emoji26]

Det er så fælt når de har det så vondt :sorry:
Men når det kan ta opptil 3-4 dager fra det jeg har spist til hun reagere, så er det så vanskelig å vite hva som gjør det!
I ammetåken, så husker jo ikke jeg hva jeg har spist da.. :wacky:

Det er så fælt når de har det så vondt :sorry:
Men når det kan ta opptil 3-4 dager fra det jeg har spist til hun reagere, så er det så vanskelig å vite hva som gjør det!
I ammetåken, så husker jo ikke jeg hva jeg har spist da.. :wacky:
3-4 dager? Er det sant? [emoji14] herregud..
Jeg har kuttet Pepsi Max og kunstig søtning. Hjelper en del. Og kuttet løk tilfordel for vårløk.

3-4 dager? Er det sant? [emoji14] herregud..
Jeg har kuttet Pepsi Max og kunstig søtning. Hjelper en del. Og kuttet løk tilfordel for vårløk.

Ja, mener det var det hun sa på helsestasjonen.
Jeg fikk avsmak på kunstig søtningsmiddel da jeg var gravid :hilarious:

Ja, mener det var det hun sa på helsestasjonen.
Jeg fikk avsmak på kunstig søtningsmiddel da jeg var gravid :hilarious:
Såpass Ja! Nei da er det ikke lett.
Lurer liksom på om man kan drikke brus eller saft med sukker i?

Spiste kinamat igår og K har hatt veldig med bæsjebleier idag. Sånn opp etter ryggen. Kanskje hun reagerer på det. Har og vært litt urolig når jeg har spist hvitløks baguetter. Fullammer.

Såpass Ja! Nei da er det ikke lett.
Lurer liksom på om man kan drikke brus eller saft med sukker i?

Jeg drikker bare saft med sukker.
Man kunne få begge deler på Ahus, så jeg vet ikke om det har noen påvirkning. Selv om jeg har hørt at man burde unngå søtningsmiddel da..

Jeg vet at løk, nøtter, alt av kålsorter, krydder og sushi blir galt her. Slitt mye med luft:( prøver å skåne så mye jeg kan. Har ikke forsøk å redusere melk men spiser generelt lite meieriprodukter

På helsestasjonen sa de at man kunne i teorien spis ALL mat, og om baby reagerte så var det ofte ikke pga det man spiste men fordi at magesekken og tarmer osv var så umoden enda og var derfor de fikk magevondt :confused: Ikke vet jeg, men lille har ikke reagert enda, og spiser like sterk mat som jeg også har gjort igjennom graviditeten og før jeg ble gravid:happy:

Noen som fullammer og merker at den lille får vondt i magen om du spiser noe spesielt?

Jeg vet ikke hva jeg har spist denne uken, som gjør at den lille får så vondt :(
Hvor gammel er lille nå?

Nå er hun 7 uker og 3 dager :)
Tenkte bare at kolikksymptomer bruker å oppstå mellom 3 og 6 uker vanligvis.. Jeg eliminerte og styrq fryktelig med dietten min, og der hjalp ingenting før det hele brått gikk over :/

Tenkte bare at kolikksymptomer bruker å oppstå mellom 3 og 6 uker vanligvis.. Jeg eliminerte og styrq fryktelig med dietten min, og der hjalp ingenting før det hele brått gikk over :/

Det gjør det?
Da er det neppe det da :) Det er jo fint.
I går hylte hun mye og var urolig, men i dag har hun nesten ikke klaget og sovet godt. :)
Men hva jeg skal slutte å spise skjønner jeg ikke.
Melkeprodukter og kaffe tåler hun i allefall, og godt er det :)

Back
Topp