Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææ, dette er nr 3 hos megSist (baby nr3) hadde jeg synlig mage før uke 10. Mye oppblåsthet også altså, men ja. Har blitt ganske synlig veldig tidlig her![]()
Håper ikke det er synlig før uke 10Wæææ, dette er nr 3 hos megHåper ikke det er synlig før uke 10
Godt vi er igang med den kalde årstiden hvor jeg bor i store gensereStakk ut på uke 10 med nr2 også. Liksom, selv om livmoren liksom skal være i bekkenet enda, så hadde vel resten begynt å dyttes oppover, for greide ikke holde inn magen så fryktelig heller.![]()
Håper det ikke blir synlig før etter jul hvertfallBor i større gensere for tiden selv ogsåGodt vi er igang med den kalde årstiden hvor jeg bor i store gensereHåper det ikke blir synlig før etter jul hvertfall

Får fremdeles på meg de vanlige klærne, men er litt mer forberedt på en voksende mage denne gangen. Har gått til innkjøp av gensere og ponchoer som skjuler litt. Trengte nye klær uansett, og det er klær jeg selvsagt kommer til å bruke også etter graviditeten
Håper på å kunne skjule det til romjulen. Er 12+0 30.12.
Samme her. Kjennes til tider ut som den skal sprenges..Jeg har nok ingen babymage, men magen min forøvrig er ENORM. Den er så oppblåst at jeg aldri har sett maken.

men større skal den vel bli