Magetråd!

A96

Flørter med forumet
Julilykke 2023
Hei!

En tråd om vår voksende mage : ))
Til dere som har vært gravide før, når begynte magen å komme? :)

Er det noen som allerede har merket noe? Jeg har droppet dongeribukse allerede da magen er så oppblåst :p

Med nr1 kom ikke magen før OUL, men det syntes bare når jeg lå flatt :p Spent på å se når den kommer denne gangen.

Sist (baby nr3) hadde jeg synlig mage før uke 10. Mye oppblåsthet også altså, men ja. Har blitt ganske synlig veldig tidlig her :p

Sist (baby nr3) hadde jeg synlig mage før uke 10. Mye oppblåsthet også altså, men ja. Har blitt ganske synlig veldig tidlig her :p
Wæææ, dette er nr 3 hos meg :facepalm: Håper ikke det er synlig før uke 10

Wæææ, dette er nr 3 hos meg :facepalm: Håper ikke det er synlig før uke 10

Stakk ut på uke 10 med nr2 også. Liksom, selv om livmoren liksom skal være i bekkenet enda, så hadde vel resten begynt å dyttes oppover, for greide ikke holde inn magen så fryktelig heller. :P

Stakk ut på uke 10 med nr2 også. Liksom, selv om livmoren liksom skal være i bekkenet enda, så hadde vel resten begynt å dyttes oppover, for greide ikke holde inn magen så fryktelig heller. :p
Godt vi er igang med den kalde årstiden hvor jeg bor i store gensere :hilarious: Håper det ikke blir synlig før etter jul hvertfall

Godt vi er igang med den kalde årstiden hvor jeg bor i store gensere :hilarious: Håper det ikke blir synlig før etter jul hvertfall
Bor i større gensere for tiden selv også :p er så digg..!

Magen begynte ikke å komme før etter oul med første, med den andre husker jeg ikke, tror rundt uke 12-13, men med tredje begynte den å komme i uke 9. Jeg var hos legen i uke 12 å da var livmoren i høyde med navelen, så jeg ble sendt på ul for å sjekke antall foster eller om jeg var mye lenger på vei så jeg er spent på når den kommer nå med nr 4 :joyful:

Får fremdeles på meg de vanlige klærne, men er litt mer forberedt på en voksende mage denne gangen. Har gått til innkjøp av gensere og ponchoer som skjuler litt. Trengte nye klær uansett, og det er klær jeg selvsagt kommer til å bruke også etter graviditeten:)

Håper på å kunne skjule det til romjulen. Er 12+0 30.12.

Med nr 1 fikk jeg mage i uke 36, med nr 2 kom den i uke 12 og merker at jeg har en liten kul rett over skambenet nå, så blir spennende og se når den nå kommer.

Får fremdeles på meg de vanlige klærne, men er litt mer forberedt på en voksende mage denne gangen. Har gått til innkjøp av gensere og ponchoer som skjuler litt. Trengte nye klær uansett, og det er klær jeg selvsagt kommer til å bruke også etter graviditeten:)

Håper på å kunne skjule det til romjulen. Er 12+0 30.12.

Jeg er vel to dager bak deg, for er 12+0 den 1. Jan.

Akkurat nå merker jeg ikke magen, men om jeg tenker i forhold til sist, så er det ikke lenge før oppblåstheten tar meg. Enda godt jeg er glad i posete klær! Tenker mamma og dem kan få vite på julaften dog.

Jeg har nok ingen babymage, men magen min forøvrig er ENORM. Den er så oppblåst at jeg aldri har sett maken.

Har enormt oppblåst mage! :wideyed: Grusomt. Tidligere svangerskap har den jo vært oppblåst å. Tror jeg fikk litt ordentlig mage sist i uke 14, var en liten bump da:D

Back
Topp