Magestørrelse

9+1 her. Ser en bitteliten forandring på bildene, men ikke med egne øyne:joyful: vekten gikk ned 1 kilo selv om jeg ikke har så mye mer å miste, ingen reserve for å si det sånn. Bruker fint slimfitt dongeri, sover på magen. Nr 3 på vei. Magen var sein for å vise seg med de 2 første. Med nr 2 var magen mindre enn med nr 1, om jeg husker riktig målte den 97 cm (99cm med nr 1).
 
Ja nå kommer magen snikende. Jeg kjenner livmoren godt over bekkenkanten, og da blir jo andre ting trykt opp:happy:
Føler meg helt grønn her. Hvordan kjennes det (at livmoren er over bekkenkanten)? Er det kanskje for tidlig for meg å kjenne(er 9+1)? Hvor langt er du på vei?
 
Føler meg helt grønn her. Hvordan kjennes det (at livmoren er over bekkenkanten)? Er det kanskje for tidlig for meg å kjenne(er 9+1)? Hvor langt er du på vei?
Jeg kjenner en helt markant hard kant:happy: om morgenen før jeg står opp kjennes det ekstra godt - da ligger livmoren høyere opp, en kul på størrelse med en appelsin helt nederst på magen:happy: Jeg er 11+5, men det er barn nr 4. Kom ikke så tidlig frem i tidligere svangerskap.
 
Er nå 11+1 og har i et par uker syns jeg kan kjenne en liten kul helt nederst på magen. Denne ser ut til å bli litt og litt tydeligere, så jeg lurer jammen på om dette er en bitteliten baby-mage? Er første barn dette, så syns det er litt tidlig. Men det er kanskje vanlig? :)
 
Er nå 11+1 og har i et par uker syns jeg kan kjenne en liten kul helt nederst på magen. Denne ser ut til å bli litt og litt tydeligere, så jeg lurer jammen på om dette er en bitteliten baby-mage? Er første barn dette, så syns det er litt tidlig. Men det er kanskje vanlig? :)

De fleste opplever at livmora kommer opp (fundus) og kan kjennes i uke 12+, skal ikke si hva som er normalt og ikke.. stadig like usikker på om det er «babybump» jeg har eller bare luft o.l er 8+6 eller 9 i dag (nr3) ikke så enkelt å vite;) men kan ikke skjule den uten vide klær.. og målet er å holde hemmeligheten enda noen uker:hilarious:
 
Fikk mitt første spørsmål om æ e gravid idag- på grunn av magen :wideyed: Så skjønner jo at vi må gå offisielt snart, trur ikke vi klarer å skjule det like lenge som sist:D
 
Jeg er så oppblåst at jeg har begynt med gravidbukser alt, er kun i uke 10. Null babymage, bare luft og ser bare feit ut:( Men jeg følte jeg ble delt på midten i buksene mine og det var så sinnsykt deilig å få på gravidbuksa så da får det bare være
 
Back
Topp