Magestørrelse

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Noen som merker at magen allerede krasjer med mannens?
Da jeg først merket det trodde jeg at det var pga all lufta i magen, haha

Føler jeg må bøye med litt krumrygget når vi klemmer hverandre, er kun rundt 6+0.

Noen andre som føler det samme?
 
Med meg er det bare luft, for på morgenen er magen helt flat. Litt frustrerende, siden jeg føler magen strutter til tider! :'-p Men magen blir alltids stor nok.. gruer meg til å snu meg i senga om noen mnd :p
 
Samme her ,men er bare luft her også :( 7+0 om en halvtime:headphone: nå på kvelden ser jeg jo ut som om jeg er 6 mnd på vei, men på morgenen er den helt normal :( (har litt polstring i utgangspunktet å jeg da :) ) livmoren min har bare kommet et par cm over skambeinet, så må nok bare vente :pompus:
 
Har en liten bump på magen som ikke kan trekkes inn.. men regner med at det bare er hormoner.. den er større på kvelden men blir ikke borte ila natta heller.. har heller ikke gådd opp i vekt.
 
Er veldig mye luft. Kun mamma buksa som passer. Er 6+5. Med nr 2 kom magen rundt uke 12
 
Har vært oppblåst fra morgen til kveld siden uke 5, så allerede begynt med gravidklær. Men i dag 9+1 våknet jeg plutselig opp med nesten helt flat mage. Såååå digg. Er ikke helt klar for å gi opp garderoben min allerede så håper det varer noen uker :happy:
 
Mega oppblåst! Og jeg som er relativt stor i utgangspunktet, er ikke særlig fan av det. Ser jo bare enda feitere ut :wtf:
 
Føler meg pløsete og oppblåst, men ingen synlig kul. Veldig spent på når magen kommer denne gang, hadde helt flat mage frem til uke 23-24 sist- da fikk jeg en liten bump! Håper den kommer før denne gang, eeelsker gravidmager-synes det er så nydelig :happy:
 
Er 8+1 og begynner å merke at noen klær strammer mer enn andre. Det er jo litt interessamt, ettersom jeg sist først begynte å få en liten bump i mnd 5 +litt.
Er jo sikkert litt fordi jeg har vært gravid før da, og det ikke er så lenge siden. Men skal innrømme at jeg også er litt bekymra for tvillinger :p har flere i slekta, men ingen i min generasjon enda:)
 
Dei siste dagene har magen vore betydelig større og buler meir ut (har litt magefett, men no er det ikkje berre kvapsemage). Har fundert litt på kva som gjør det, for eg klarer ikkje å kjenne livmora enda, men kanskje invollene blir trykt litt oppover? o_O Og så er eg jo vanvittig oppblåst og da, så det bidrar jo :hilarious:
 
Er 8+1 og begynner å merke at noen klær strammer mer enn andre. Det er jo litt interessamt, ettersom jeg sist først begynte å få en liten bump i mnd 5 +litt.
Er jo sikkert litt fordi jeg har vært gravid før da, og det ikke er så lenge siden. Men skal innrømme at jeg også er litt bekymra for tvillinger :p har flere i slekta, men ingen i min generasjon enda:)

Min erfaring er at magen kommer fortere med nr 2 og 3, men vokser saktere sånn at man ikke nødvendighvis blir så mye større til slutt
 
Uke 9 her. Magen buler mer enn før, ja, men tror det er en blanding av luft, vann og at jeg har lagt på meg fett på grunn av ulvehunger. p
 
Ja nå kommer magen snikende. Jeg kjenner livmoren godt over bekkenkanten, og da blir jo andre ting trykt opp:happy:
 
Back
Topp