Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som ligamentsmerter dette. Veldig vanlig nå som ting gror og strekkes på.Hei, i dag har jeg hatt av og på smerter i nedre del av magen ned mot lysken på begge sider, ubehag når jeg ligger og når jeg beveger meg. Andre med erfaring?
Masse lykke til!Takk for svar allefortsatt smerter så heldigvis fått legetime om 2 timer

Tusen takkMasse lykke til!![]()
Lurt! Det kan jo være urinveisinfeksjon ogsåTakk for svar allefortsatt smerter så heldigvis fått legetime om 2 timer
Bra du fikk time raskt når du var bekymretTakk for svar allefortsatt smerter så heldigvis fått legetime om 2 timer
Ja legen mente det var det, men vekdig ubehagelig nå på jobb så fått time til jordmor i morgen så jeg får høre hjertelyd igjenBra du fikk time raskt når du var bekymrethåper det var som skrevet over her, ligamenter / voksesmerter
Da er det fint å få høre litt hjertelyd igjenJa legen mente det var det, men vekdig ubehagelig nå på jobb så fått time til jordmor i morgen så jeg får høre hjertelyd igjenikke hørt den siden 19 des

Jeg kjøpte doppler, det er så fantastisk å hjertelydenJa legen mente det var det, men vekdig ubehagelig nå på jobb så fått time til jordmor i morgen så jeg får høre hjertelyd igjenikke hørt den siden 19 des

Jeg ble anbefalt å ikke kjøpe doppler av både jordmor og gyn i tilfelle det var vanskelig å finne hjertelydJeg kjøpte doppler, det er så fantastisk å hjertelyden![]()
Ahh.. Ok.Jeg ble anbefalt å ikke kjøpe doppler av både jordmor og gyn i tilfelle det var vanskelig å finne hjertelyd
De sier det, jeg fikk også den beskjeden når jeg var gravid første gang. Og det er noe i det. Det er også noe med at doppler kan gi falsk trygghet dersom man kjenner litt bevegelse etterhvert og bruker doppler og finner hjertelyden- så lar være å kontakte føden fordi man tenker alt er bra. Det var en kronglete setningJeg ble anbefalt å ikke kjøpe doppler av både jordmor og gyn i tilfelle det var vanskelig å finne hjertelyd
Men ja, så lenge man er klar over det, så er det opp til enhver om man ønsker å bruke doppler. Jeg syns det har vært en stor trøst i min, men måtte også legge den vekk en periode fordi jeg ikke fant noe lyd. Alt var i orden, Lille var bare så litenJeg har også syntes det har vært bra! Min sønn på 12 år har av en eller annen grunn hatt en dårlig innstilling, dette kommer ikke til å gå bra. Babyen lever sikker ikke nå. Så når han har slike tanker finner jeg den frem og han får en god trygghet.De sier det, jeg fikk også den beskjeden når jeg var gravid første gang. Og det er noe i det. Det er også noe med at doppler kan gi falsk trygghet dersom man kjenner litt bevegelse etterhvert og bruker doppler og finner hjertelyden- så lar være å kontakte føden fordi man tenker alt er bra. Det var en kronglete setningMen ja, så lenge man er klar over det, så er det opp til enhver om man ønsker å bruke doppler. Jeg syns det har vært en stor trøst i min, men måtte også legge den vekk en periode fordi jeg ikke fant noe lyd. Alt var i orden, Lille var bare så liten
ÅhJeg har også syntes det har vært bra! Min sønn på 12 år har av en eller annen grunn hatt en dårlig innstilling, dette kommer ikke til å gå bra. Babyen lever sikker ikke nå. Så når han har slike tanker finner jeg den frem og han får en god trygghet.
Da er det ekstra godt med noe som bekrefter liv 
Absolut. Vi kjøpte det nå i julen. Frem til det trodde han ikke at det var liv.ÅhDa er det ekstra godt med noe som bekrefter liv
![]()