Åååååh, så misunnelig på alle de fine magene deres! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ofte så vanskelig å se forskjell dag for dag, så lagde en liten sammenligning den siste mndHar vokst litt vertfall
Uke 20 idag!
![]()
Vis vedlegget 177460
17 uker på 17 maigratulerer med dagen!
TakkSå fine bilderHva heter appen dere har brukt?
2 dager bak deg, men magen er ikke halvparten så stor! Missundelig på din fine mage
Jeg er uke 18 men sitter å missunder alle de store fine magene, men er ikke halvparten så storÅååååh, jeg og vil ha fin babymage! Dere er nydelige alle sammen <3 :-*
Jeg er en dag foran deg, ser jeg, er 18+3. Jeg kan få magen til å se gravid ut med en holdin, men uten det ser jeg bare pløsete ut, siden jeg har mage fra før.. Men ja, magen kommer tidsnok til oss også :-* Ser du også har ultralyd på fredag, gleder og gruer meg!Jeg er uke 18 men sitter å missunder alle de store fine magene, men er ikke halvparten så stor![]()
Vi får bare vente i tålmodighet, blir snart vår tur vel!
2 dager bak deg, men magen er ikke halvparten så stor! Missundelig på din fine mage![]()
plutselig popper den ut. Men så er jeg ikke så høy, så vises nok fortere på meg. Er bare 1.59