Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin mage! Er toppen fra H&M? Har vurdert samme, men var i tvil på om den var like fin i virkeligheten som på nettetVis vedlegget 181609 21+4 idag![]()
TakkSå fin mage! Er toppen fra H&M? Har vurdert samme, men var i tvil på om den var like fin i virkeligheten som på nettet![]()
Kjøpte den samme i dagTakk
H&M ja, jeg fikk den i bursdagsgave fra en venninne. Første gang jeg bruker den idag og den var så herlig![]()
Det er en sånn topp som jeg mest sannsynlig ikke skulle ha kjøpt om jeg var i butikken, men den var virkelig både snygg og herlig å ha på
Anbefales!
Forresten, jeg må kjøpe en til sånn topp for jeg ELSKER denSå fin mage! Er toppen fra H&M? Har vurdert samme, men var i tvil på om den var like fin i virkeligheten som på nettet![]()
Så fint bilde!
Høres ut som et virkelig godt kjøp daForresten, jeg må kjøpe en til sånn topp for jeg ELSKER denJeg brukte den i hele helgen, så nå ligger den til vask, å fysj som jeg savnet den idag
![]()
Gjør detHøres ut som et virkelig godt kjøp datror jeg må dra og kjøpe en når lønna kommer på onsdag
![]()