Magene våre ❤️

Tok et bilde mens jeg lå på sofaen til en venninne som lurte på om jeg hadde begynt å få mage enda.. Så slenger det inn her og, selv om det ikke er et så fint bilde! Og ja, endelig så er det noe der altså, ikke bare oppblåst. :D Var helt, helt flat for noen uker siden.

15+5 nå.

FB_IMG_1505192346607.jpg
 
cf62ce8a927a4b9ae31d094f84bf073f.jpg
 
Vis vedlegget 232182

Her er min uke 15 mage:) (Er litt lubben fra før).
Jeg syns min er så mye mindr en deres. Håper lillingen vokser som den skal :sorry:

Lillingen din vokser nok like mye som de andre :) Bare at magen din ikke vokser så mye, og det gjør ingenting. Jeg snakket med legen min om at jeg ikke har lagt på meg noe, og jeg er 15+4. Jeg ser bare litt oppblåst ut. Men vi hørte hjertelyden og hun sa at jeg ikke trenger å tenke på noe annet enn å prøve å spise sunt og slappe av. Magen kommer tidsnok :D
 
75hvHIa.jpg


I dag er jeg 16+2, og har endelig anskaffet meg et par behagelige plagg å vokse i! Føler også at magen min er stor, men den er kanskje ikke det. Er barer rart å se kroppen min vokse så fort!
 
Jeg er 15+0 idag og merker ingenting på magen ennå. I forrige svangerskap hadde jeg kul på magen i uke 10. Men da var jeg mye slankere enn nå. Jeg er vel en av dem som har sett gravid ut i årevis pga mye magefett og diverse hud fra forrige gang, og jeg merker ingenting ennå. Bare hvis jeg trykker fingeren inn nedenfor navlen.
 
1351a2c7ca1a0befa58d7626527c376b.jpg


17+3
 
Så fin mage:) Godt å se at det ikke er bare jeg som har stor mage nå[emoji173]

Nei altså, enda er dette bildet tatt tidlig på dagen! Flere som tror at det er tvillinger, og hadde det ikke vært for at jeg har vært på flere ultralyder så hadde jeg tenkt tanken selv :D men bare koselig med babymagen synes jeg :Heartred
 
Nei altså, enda er dette bildet tatt tidlig på dagen! Flere som tror at det er tvillinger, og hadde det ikke vært for at jeg har vært på flere ultralyder så hadde jeg tenkt tanken selv :D men bare koselig med babymagen synes jeg :Heartred

Hehe, jeg også har fått spørsmål om det er tvillinger siden jeg er så stor allerede :p Men vært på mange UL selv så vet det bare er en inni der. Gravidmage er utrolig koselig <3
 
Back
Topp