Magene våre ❤️

En tråd i 'Våre bilder' startet av MonicaA, 25 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Gaea Blir kjent med forumet Marsboerne 20 18

Tok et bilde mens jeg lå på sofaen til en venninne som lurte på om jeg hadde begynt å få mage enda.. Så slenger det inn her og, selv om det ikke er et så fint bilde! Og ja, endelig så er det noe der altså, ikke bare oppblåst. :D Var helt, helt flat for noen uker siden.

15+5 nå.

FB_IMG_1505192346607.jpg

• Liker Liker x 2
  2. MrsWinchester Gift med forumet Marsboerne 20 18

• Liker Liker x 2
  3. Bittet91 Andre møte med forumet

Lillingen din vokser nok like mye som de andre :) Bare at magen din ikke vokser så mye, og det gjør ingenting. Jeg snakket med legen min om at jeg ikke har lagt på meg noe, og jeg er 15+4. Jeg ser bare litt oppblåst ut. Men vi hørte hjertelyden og hun sa at jeg ikke trenger å tenke på noe annet enn å prøve å spise sunt og slappe av. Magen kommer tidsnok :D

4. AttpåSkatt2018 Elsker forumet Marsboerne 20 18 Julikulene 2020

5. Frk.Bestemt Elsker forumet Marsboerne 20 18 Oktoberskatter 2014

Hvor er buksa fra?[emoji7]

6. Amorfamilia Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Svarar eg [emoji85] Den er fra H&M ser det ut som. Eg har kjøpt den sjølv i 3 farga der, og er veldig fornøyd [emoji1]

• Liker Liker x 2
  7. Drømmer89 Forelsket i forumet Septemberlykke 2016

Stemmer så ikke spm før nå[emoji12] Ja bukse er fra H&M:)

8. Drømmer89 Forelsket i forumet Septemberlykke 2016

• Liker Liker x 1
  9. Chriistiinax Flørter med forumet

• Liker Liker x 2
  10. Amorfamilia Flørter med forumet Marsboerne 20 18

.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 24 Jan 2018
  11. frumik Flørter med forumet Marsboerne 20 18

I dag er jeg 16+2, og har endelig anskaffet meg et par behagelige plagg å vokse i! Føler også at magen min er stor, men den er kanskje ikke det. Er barer rart å se kroppen min vokse så fort!

• Liker Liker x 1
  12. BlackPearl85 Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Jeg er 15+0 idag og merker ingenting på magen ennå. I forrige svangerskap hadde jeg kul på magen i uke 10. Men da var jeg mye slankere enn nå. Jeg er vel en av dem som har sett gravid ut i årevis pga mye magefett og diverse hud fra forrige gang, og jeg merker ingenting ennå. Bare hvis jeg trykker fingeren inn nedenfor navlen.

13. Dutterina Elsker forumet Marsboerne 20 18 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡

Tydelig forskjell fra starten av svangerskapet til nå uke 16+0[emoji173]️[emoji5]

• Liker Liker x 1
  14. Hazydazy Glad i forumet

17+3

15. Spire_ønske Glad i forumet

19+3[emoji173]

Last edited: 11 Okt 2017
  16. Kmasa Glad i forumet Desemberlykke 2018

18+6 her :Heartred

Vedlagte filer:

17. Spire_ønske Glad i forumet

Så fin mage:) Godt å se at det ikke er bare jeg som har stor mage nå[emoji173]

18. Kmasa Glad i forumet Desemberlykke 2018

Nei altså, enda er dette bildet tatt tidlig på dagen! Flere som tror at det er tvillinger, og hadde det ikke vært for at jeg har vært på flere ultralyder så hadde jeg tenkt tanken selv :D men bare koselig med babymagen synes jeg :Heartred

19. Spire_ønske Glad i forumet

Hehe, jeg også har fått spørsmål om det er tvillinger siden jeg er så stor allerede :p Men vært på mange UL selv så vet det bare er en inni der. Gravidmage er utrolig koselig <3

20. AttpåSkatt2018 Elsker forumet Marsboerne 20 18 Julikulene 2020

20 uker, halvveis [emoji170]

• Liker Liker x 2

Del denne siden