Magen

LHH

Forelsket i forumet
Er det fler enn meg som ikke føler magen har kommet, jeg føler ikke det er noe endring å dett er mitt 4 s vangerskap ?!

har heller ikke fått noe mage =) 12+1 i dag og synes egentlig det er flott :p

Ingen mage her heller, 12+0 i dag ;) Kompenserer med større pupper :P

Magen kom som et sjokk på søndag, 11 uker.

Ikke at den er stor eller noe, men hadde sett for meg å ha flat mage leeenge! :)

Har vært oppblåst om kvelden i ukevis og plutselig var magen der fremdeles når jeg våknet opp ;)

Dagen etter stod det i appen at livmoren nå flyttet opp fra bekkenet, så da er det ikke så rart :) men rart å skulle bli vant til dette..

Her er det heller ikke noen særlig forskjell på magen, alle buksene mine passer like bra enda, er 11+3:)

Har ikke fått noe gravidemage enda,men kjenner at buksene begynner å stramme:-)

Har ikke fått mage ennå og buksene passer ennå. Husker jeg kunne bruke vanlige klær lenge sist gang også og fikk de på meg raskt etter fødsel:)la kun på meg på magen:)

Tidlig på dagen synes jeg ikke det er så mye antydninger til mage, men om kvelden ser det derimot ganske annerledes ut :p

Lite mage selv om livmoren er høyt oppe.. Skjønner det ikke, har alltid fått stor mage tidlig:)
Skal ikke klage siden målet mitt er å skjule det lengst mulig denne gang :D

Godt og høre da er det normalt :)
Jeg har vært mye større de to siste gangene jeg var gravid og det var jenter! Kan det ha noe og si tro? Hehe

Lov å håpe! :D fikk gutter de to siste.. Et liiite ønske om en lillesøster i gutteflokken vår :-D

Ingen tegn på noe mage... er "bare" 9 uker i dag, så er vel enda litt tidlig kanskje. Hadde trodd den skulle komme tidlig tidlig, siden jeg er andregangs men neida...

Back
Topp