Magen...

Angelise

Elsker forumet
Jeg er en jente som har mage fra før, og ved første svangerskap så jeg nå babymagen ikke var skikkelig synlig før fra ca uke 21... frem til da var det bare en følelse av å være mer "feit" enn jeg pleide. Trodde jeg skulle bli kvitt litt ekstra før neste, men slik gikk det da ikke. Er nesten så jeg håper å få stor babymage fortere nå, så jeg slipper gå rundt med den følelsen. Høres sikkert teit ut, men slik er da, og når en har det ekstra på magen som jeg ikke liker fra før, da jubles det ekstra høyt når babymagen er synlig for alle.

Er det flere som har en "god" mage nå men som ikke kan skylde på graviditet? :p

Oh yes! Og jeg føler akkurat det samme som deg:) Jeg fikk heller ikke ordentlig babymage før rundt uke 21...Men den ble stor, stram og fin etterhvert da, og da nøt jeg den:) Aldri følt jeg har hatt finere mage, hehe:)
Jeg tenkte også etter forrige graviditet at den magen skulle i alle fall være flatere før neste graviditet men neida:P Veier 1 kg mindre nå enn jeg gjorde da jeg ble gravid med han :P

Gullskatt juli12:)

Jeg er en jente som har mage fra før, og ved første svangerskap så jeg nå babymagen ikke var skikkelig synlig før fra ca uke 21... frem til da var det bare en følelse av å være mer "feit" enn jeg pleide. Trodde jeg skulle bli kvitt litt ekstra før neste, men slik gikk det da ikke. Er nesten så jeg håper å få stor babymage fortere nå, så jeg slipper gå rundt med den følelsen. Høres sikkert teit ut, men slik er da, og når en har det ekstra på magen som jeg ikke liker fra før, da jubles det ekstra høyt når babymagen er synlig for alle.

Er det flere som har en "god" mage nå men som ikke kan skylde på graviditet? :p
Ja sånn er det her og men syntes i uke 16 med første så håper den kommer litt fortere denne gangen :smiley-angelic001

Ja sånn er det her og men syntes i uke 16 med første så håper den kommer litt fortere denne gangen :smiley-angelic001
Var du komfortabel i sin egen kropp før babymagen viste?
Det var ikke jeg...

Oh yes! Og jeg føler akkurat det samme som deg:) Jeg fikk heller ikke ordentlig babymage før rundt uke 21...Men den ble stor, stram og fin etterhvert da, og da nøt jeg den:) Aldri følt jeg har hatt finere mage, hehe:)
Jeg tenkte også etter forrige graviditet at den magen skulle i alle fall være flatere før neste graviditet men neida:P Veier 1 kg mindre nå enn jeg gjorde da jeg ble gravid med han :P

En lettelse å lese det ikke bare er meg :p når babymagen kom sist følte jeg meg kjempe fin og fresh, og heller aldri vært så fornøyd med magen min før ♡ håper på samme følelse nå ♡

En lettelse å lese det ikke bare er meg :p når babymagen kom sist følte jeg meg kjempe fin og fresh, og heller aldri vært så fornøyd med magen min før ♡ håper på samme følelse nå ♡
Hehe, ja det er godt vi er to om det om ikke annet;) Satser på at vi kommer til å føle oss like freshe denne gangen:) For å si det sånn sånn så kommer ikke jeg til å være den som legger ut magebilde i undertøyet når vi er 14 uker på vei, hehe:)

Hehe, ja det er godt vi er to om det om ikke annet;) Satser på at vi kommer til å føle oss like freshe denne gangen:) For å si det sånn sånn så kommer ikke jeg til å være den som legger ut magebilde i undertøyet når vi er 14 uker på vei, hehe:)

Hehe :D ikke fra min side heller :p men håper å slenge meg med når jeg har kommet over uke 20 ;)

Har det akkurat sånn jeg og.. Nå føler jeg meg skikkelig diger pga oppblåst mage og kjenner at buksene er veeldig ubehagelige å ha på.. Har gått over til mammabukser allerede.. Dette er 3. gangen jeg er gravid,så jeg håper magen kommer raskere denne gangen

Har det akkurat sånn jeg og.. Nå føler jeg meg skikkelig diger pga oppblåst mage og kjenner at buksene er veeldig ubehagelige å ha på.. Har gått over til mammabukser allerede.. Dette er 3. gangen jeg er gravid,så jeg håper magen kommer raskere denne gangen
Er fristende å finne den gamle mammabuksen allerede her også...
Fikk du fortere babymage med nr.2?

jeg har sånn "blautfeit" mage.. (slankeoperert og gått ned 50 kg), ved førstemann husker jeg at jeg var inne på jobb i uke 28, og da lurte to av damene på hvor i all verden magen min var.. Hadde aldri noen skikkelig gravidmage følte jeg.. og ikke fikk jeg det heller, men det har nok mer med at han kom 6 uker før tiden, så de siste ukene der han skulle ha vokst unngikk jeg.

Men håper at jeg denne gangen kan føle meg litt mer gravid, og "bære" magen min litt lenger.

Var helt vanlig før graviditet , er nå 17 uker å ser nå bare feit ut:p ikke gravid , selv om det kunn er gravidmagen:p flere venner har spurt andre felles venner om jeg har lagt på meg:p hehe så kan nokk gå begge veier:p

Sist svangerskap (17 mnd siden) la jeg på meg 21 kg, og jeg klarte bare gå ned 14 før jeg nå ble gravid. Så litt ekstra har jeg. Fikk mage sist i uke 14, men ser nå at jeg har større mage enn vanlig. Jeg har nå faktisk gått ned i vekt (naturlig nok pga kvalme), så magen kommer desto mer til syne tror jeg.
Har gått med mammabukser siden 4+2.. :P

Er fristende å finne den gamle mammabuksen allerede her også...
Fikk du fortere babymage med nr.2?

Fikk mage fortere med nr 2 ja. Men klarte å skjule det på jobb til jeg var 4 1/2 mnd på vei.. Ære være de hvite antrekkene man bruker på sykehjem/sykehus :D er 7 uker nå og føler/syns at magen alt har begynt å vokse,men dette skyldes vel mest sannsynlig at jeg er oppblåst.. :(

Fikk mage fortere med nr 2 ja. Men klarte å skjule det på jobb til jeg var 4 1/2 mnd på vei.. Ære være de hvite antrekkene man bruker på sykehjem/sykehus :D er 7 uker nå og føler/syns at magen alt har begynt å vokse,men dette skyldes vel mest sannsynlig at jeg er oppblåst.. :(
Da er det greit med slik uniform ja. Ingen uniform på kontoret jeg jobber, så får se hvor lenge jeg klarer holde det skjult. I værste fall kan fet skjules nok så lenge...
Vi får krysse på vi får fine babymager ♡

Jaa <3 vi vil ha fine babymager :) Jeg må prøve å skjule det på jobb en stund denne gangen siden jeg har hatt ulønnet permisjon ett år for å jobbe 1 års vikariat som helsesøster. Så jeg må jobbe minst 28 dager for å ha krav til sykemld,egenmld o.l. Har ikke ledelse som er så greie ift å tilrettelegge for gravide :( jobber 3delt turnus med en del nattevakter som blir uaktuelle å jobbe lenger enn jeg er helt nødt til.. Så jeg får krysse fingrene for at formen blir bra i januar slik at jeg kan jobbe 100%

Her har jeg nok mage fra før så håper jeg holder den skjult til etter nyttår. Allerede for oppblåst og kvalm til å gå med trange bukser. Snart uke 5 ;)

Back
Topp