Magen

Høres ikke ut som jeg er alene da...! Det er jo den beste perioden i graviditeten-når magen vises men ikke er for stor-og kvalmen er på retur(håper DET skjer snart). Første trimester derimot har jeg lite til overs for! Trøtt, kvalm, hodepine-også er det hemlig!!! 4 dager til 12 ukersfeiring!!!

Ingen mage her enda.. gleder meg til det blir en tydelig gravidmage!:)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Høres ikke ut som jeg er alene da...! Det er jo den beste perioden i graviditeten-når magen vises men ikke er for stor-og kvalmen er på retur(håper DET skjer snart). Første trimester derimot har jeg lite til overs for! Trøtt, kvalm, hodepine-også er det hemlig!!! 4 dager til 12 ukersfeiring!!!
Jeg har ikke vært gravid før, men sier meg enig! Gleder meg til fin kul, å kunne fortelle når folk spør om vi ikke snart planlegger barn, merke bevegsler, og å snakke med familie og venner om det. Ser for meg at det er litt tungt på slutten, og evt. mer smerter (kynner/bekken etc), så sånn midt i gleder jeg med til.. Og til at lille bestemmer seg for å komme ut da, ikke nødvendigvis selve fødselen, men tiden etter :)

Back
Topp