Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Skal gi en lyd ang hvordan det går ja
♡02.03.2015♡
♡02.03.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off, hvorfor? Når bør vi fortelle det på jobb egentlig? :/Takk!gruer meg til å måtte fortelle det på jobb bare!
♡02.03.2015♡
Mannlig sjef, veldig direkte og sier ting rett ut. Jeg har kun arbeidet der lenge nok til å alkurat være ferdig med prøvetid, og er en som skal ut i perm om ikke lenge.Off, hvorfor? Når bør vi fortelle det på jobb egentlig? :/
Excuse me, Damn that autocorrect!
Aha sjønner... Vi er heldige som har våre rettigheter uansett hva sjefen vil mene jaffalMannlig sjef, veldig direkte og sier ting rett ut. Jeg har kun arbeidet der lenge nok til å alkurat være ferdig med prøvetid, og er en som skal ut i perm om ikke lenge.
♡02.03.2015♡
Ja, men redd det blir ubehagelig bare :/Aha sjønner... Vi er heldige som har våre rettigheter uansett hva sjefen vil mene jaffalog lykke til, du har jaffal masse å se frem til
![]()
Tenk at du skal inn å fortelle verdens beste nyhet, og det skal du faktiskJa, men redd det blir ubehagelig bare :/
♡02.03.2015♡
Tenk at du skal inn å fortelle verdens beste nyhet, og det skal du faktisk
Spre ryktet hos noen gode kollegaer, så få sikker sjefen høre det gjennom de. Så kan du gå å snakke med hanJa, er sant dethehe. Men er så uvirkelig. Da jeg fortalte det til en venninne fikk jeg henne til å gjette det.. Fikk meg liksom til å si: jeg er gravid.
Blir vel bom stop i ord i morgen og :/
♡02.03.2015♡
Uff neiSpre ryktet hos noen gode kollegaer, så få sikker sjefen høre det gjennom de. Så kan du gå å snakke med han![]()
Mannlig sjef, veldig direkte og sier ting rett ut. Jeg har kun arbeidet der lenge nok til å alkurat være ferdig med prøvetid, og er en som skal ut i perm om ikke lenge.
♡02.03.2015♡
Håper du har rettJeg gruet meg skikkelig til å si det til sjefen min. Har ennå en uke igjen før jeg begynner å jobbe etter forrige svangerskap, så syns det var ganske flaut å måtte fortelle at jeg er gravid igjen. Sjefen min kan være veldig klar i sin tale hun også, men hun flirte bare og sa det blir en fin aldersforskjell. Fikk ingen negative vibber i det hele tatt. Som noen skrev så fint over her: DET ER VERDENS BESTE NYHET! Tror de fleste blir til mennesker når det handler om barn
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe nei, kan ikke gjøre detUff neida hadde jeg fått dårlig samvittighet om han ikke hørte det fra meg :/
♡02.03.2015♡