Magen

Merket magen da jeg var på shopping i går. Tok med klær som jeg vanligvis bruker inn i prøverommet... ikke pent ;) måtte bytte dem ut i noen løse, gravidvennlige topper.

Takk!:) gruer meg til å måtte fortelle det på jobb bare!:(

♡02.03.2015♡
Off, hvorfor? Når bør vi fortelle det på jobb egentlig? :/

Excuse me, Damn that autocorrect!

Off, hvorfor? Når bør vi fortelle det på jobb egentlig? :/

Mannlig sjef, veldig direkte og sier ting rett ut. Jeg har kun arbeidet der lenge nok til å alkurat være ferdig med prøvetid, og er en som skal ut i perm om ikke lenge.

♡02.03.2015♡

Mannlig sjef, veldig direkte og sier ting rett ut. Jeg har kun arbeidet der lenge nok til å alkurat være ferdig med prøvetid, og er en som skal ut i perm om ikke lenge.

♡02.03.2015♡
Aha sjønner... Vi er heldige som har våre rettigheter uansett hva sjefen vil mene jaffal :) og lykke til, du har jaffal masse å se frem til ;)

Ja, men redd det blir ubehagelig bare :/

♡02.03.2015♡
Tenk at du skal inn å fortelle verdens beste nyhet, og det skal du faktisk :)

Tenk at du skal inn å fortelle verdens beste nyhet, og det skal du faktisk :)

Ja, er sant det :) hehe. Men er så uvirkelig. Da jeg fortalte det til en venninne fikk jeg henne til å gjette det.. Fikk meg liksom til å si: jeg er gravid.

Blir vel bom stop i ord i morgen og :/

♡02.03.2015♡

Ja, er sant det :) hehe. Men er så uvirkelig. Da jeg fortalte det til en venninne fikk jeg henne til å gjette det.. Fikk meg liksom til å si: jeg er gravid.

Blir vel bom stop i ord i morgen og :/

♡02.03.2015♡
Spre ryktet hos noen gode kollegaer, så få sikker sjefen høre det gjennom de. Så kan du gå å snakke med han :)

♡02.03.2015♡

Jeg gruet meg skikkelig til å si det til sjefen min. Har ennå en uke igjen før jeg begynner å jobbe etter forrige svangerskap, så syns det var ganske flaut å måtte fortelle at jeg er gravid igjen. Sjefen min kan være veldig klar i sin tale hun også, men hun flirte bare og sa det blir en fin aldersforskjell. Fikk ingen negative vibber i det hele tatt. Som noen skrev så fint over her: DET ER VERDENS BESTE NYHET! Tror de fleste blir til mennesker når det handler om barn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gruet meg skikkelig til å si det til sjefen min. Har ennå en uke igjen før jeg begynner å jobbe etter forrige svangerskap, så syns det var ganske flaut å måtte fortelle at jeg er gravid igjen. Sjefen min kan være veldig klar i sin tale hun også, men hun flirte bare og sa det blir en fin aldersforskjell. Fikk ingen negative vibber i det hele tatt. Som noen skrev så fint over her: DET ER VERDENS BESTE NYHET! Tror de fleste blir til mennesker når det handler om barn :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Håper du har rett:)

♡02.03.2015♡

Uff nei:p da hadde jeg fått dårlig samvittighet om han ikke hørte det fra meg :/

♡02.03.2015♡
Hehe nei, kan ikke gjøre det ;)

Back
Topp