Magen tar form! :)

TinaL

Forumet er livet
Her er min mage i dag 18+3 :) Synes den har blitt litt rundere og finere siden sist bilde :)

Fiiine magen

Så fin mage du har! [:D]

Oi, jeg har ikke mage jeg (uke 16), merker bare at de trangeste buksene mine er litt ubehagelige å gå med nå, men ingen som ser det på meg enda..Fin mage du hadde!

ORIGINAL: Fistik

Oi, jeg har ikke mage jeg (uke 16), merker bare at de trangeste buksene mine er litt ubehagelige å gå med nå, men ingen som ser det på meg enda..Fin mage du hadde!

Magen kommer tidsnok, det lover jeg deg! Er så individuelt når magen kommer også. Jeg har litt ekstra på kroppen, så er sikkert derfor min vises så fort :)

så fin mage du har[:D][:D][:D]

kjempe fin mage[:D]

Fine mage du har fått allerede![:)]

Fiiiin mage!! Kul kles-stil også [:D] Ga meg nye ideèr til garderoben!! [:)]

Får ikke vist magen min... klarer liksom ikke det der m å laste opp bilder. Får bare beskjed om at de er for store... [:(]

ORIGINAL: KarinMaria

Får ikke vist magen min... klarer liksom ikke det der m å laste opp bilder. Får bare beskjed om at de er for store... [:(]

Hehe, synes det er veldig greit med belte under puppene, da får magen mye finere form også :)

Bruker du imageshack eller phptobucket?

ORIGINAL: lillebebis

Hehe, synes det er veldig greit med belte under puppene, da får magen mye finere form også :)

[:-]... det der skjønte jeg ikke så mye av... tror jeg skal spørre samboeren min, hvis han kan slite seg fra jobb..... [:D]

men takk uansett! [:)]

[:-]... det der skjønte jeg ikke så mye av... tror jeg skal spørre samboeren min, hvis han kan slite seg fra jobb..... [:D]

Hehe, ikke meningen å forvirre deg :p Hadde ikke skjønt noe av det om jeg ikke brukte det selv :p Gå inn på disse linkene å les og se om du skjønner noe :)

Hvordan du bruker Photobucket :  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16088874

Hvordan du bruker ImageShack :  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16088909&mpage=1&key=�

perfekt mage [:D]

Hehe, ikke meningen å forvirre deg :p Hadde ikke skjønt noe av det om jeg ikke brukte det selv :p Gå inn på disse linkene å les og se om du skjønner noe :)

Hvordan du bruker Photobucket :  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16088874

Hvordan du bruker ImageShack :  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16088909&mpage=1&key=�

Det går så bra så [:)]

Da kikker jeg innom linkene dine! Takk for hjelpen, du er en knupp! [;)]

kjempefin mage!

nydelige babymagen din <3
den blir bare finere og finere<3 så artig å se at den vokser sånn :D snart tar du igjen meg jo;D

ORIGINAL: Kihne

nydelige babymagen din <3
den blir bare finere og finere<3 så artig å se at den vokser sånn :D snart tar du igjen meg jo;D

Hehe, søte du <3
Det må nesten stoppe engang også, kan ikke fortsette å vokse som dette hele svangerskapet :p Da blir jeg jo diiiger :p

Back
Topp