Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillebebis
ORIGINAL: Kihne
nydelige babymagen din <3
den blir bare finere og finere<3 så artig å se at den vokser sånn :D snart tar du igjen meg jo;D
Hehe, søte du <3
Det må nesten stoppe engang også, kan ikke fortsette å vokse som dette hele svangerskapet :p Da blir jeg jo diiiger :p
den blir bare finere og finere<3 så artig å se at den vokser sånn :D snart tar du igjen meg jo;D
Hehe, søte du <3
Det må nesten stoppe engang også, kan ikke fortsette å vokse som dette hele svangerskapet :p Da blir jeg jo diiiger :p
hihi <3 jeg vokste jo også enormt den tia, men nå har det tatt stopp en stund ;p gleder meg til det bynn påan igjen ;p det er jo så morsomt å se fremgang:D
ORIGINAL: TrineBallerine
Fiine magen [:)]
Er så morsomt at det begynner å vises at det er en ordenlig baby-mage. Fikk beskjed fra prosjektleder'n på jobb at 'du får ei jenta, det ser æ på magen din!" [:)]
Hehe, søte du <3
hihi <3 jeg vokste jo også enormt den tia, men nå har det tatt stopp en stund ;p gleder meg til det bynn påan igjen ;p det er jo så morsomt å se fremgang:D
Ja lillegutt må vokse og bli stor sånn at lille prinsen min får en lekekamerat han kan herje med :p Tror min gutt kommer til å bli feitere enn din :p Både du og Thomas er veldig tynne :p