Magen tar form! :)

ORIGINAL: KarMe

Så fin mage du har fått, Tina :D 

Tusen takk :) Synes din er kjempe fin jeg :D

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: Kihne

nydelige babymagen din <3
den blir bare finere og finere<3 så artig å se at den vokser sånn :D snart tar du igjen meg jo;D

Hehe, søte du <3
Det må nesten stoppe engang også, kan ikke fortsette å vokse som dette hele svangerskapet :p Da blir jeg jo diiiger :p

hihi <3 jeg vokste jo også enormt den tia, men nå har det tatt stopp en stund ;p gleder meg til det bynn påan igjen ;p det er jo så morsomt å se fremgang:D

Kjempefin mage du har! 

den blir bare finere og finere<3 så artig å se at den vokser sånn :D snart tar du igjen meg jo;D

Hehe, søte du <3
Det må nesten stoppe engang også, kan ikke fortsette å vokse som dette hele svangerskapet :p Da blir jeg jo diiiger :p

hihi <3 jeg vokste jo også enormt den tia, men nå har det tatt stopp en stund ;p gleder meg til det bynn påan igjen ;p det er jo så morsomt å se fremgang:D

Ja lillegutt må vokse og bli stor sånn at lille prinsen min får en lekekamerat han kan herje med :p Tror min gutt kommer til å bli feitere enn din :p Både du og Thomas er veldig tynne :p

Tusen takk alle sammen :) Dere er så gode å ha :)

Fiine magen [:)] 

Er så morsomt at det begynner å vises at det er en ordenlig baby-mage. Fikk beskjed fra prosjektleder'n på jobb at 'du får ei jenta, det ser æ på magen din!" [:)]

ORIGINAL: TrineBallerine

Fiine magen [:)] 

Er så morsomt at det begynner å vises at det er en ordenlig baby-mage. Fikk beskjed fra prosjektleder'n på jobb at 'du får ei jenta, det ser æ på magen din!" [:)]

Jaa, jeg har aldri vært mer stolt over kroppen min enn jeg er nå :) Er sååå fint med baby mage :D

Hehe, den beskjeden fikk jeg fra mange venner og kjente også :p Kan godt hende at det stemmer til deg da, men kan også være en gutt slik som det er til meg :p

hehe ja. Jeg hadde blitt like glad om hun sa det var gutte-mage, poenget var at det var en baby-mage [:D]

Hehe, forstår den ja ;) Godt når man går over fra å føle seg feit til å ha en nydelig kul på magen :) Utrolig godt at andre ser deg også :D

Ja, ikke sant! i starten var det bare som om magemusklene forsvant og at bare ble slapt [8D]

Huff jaaa! Jeg gikk i store hettejakker i flere uker bare for å skjule magen i begynnelsen :p

Hehe, søte du <3

Ja lillegutt må vokse og bli stor sånn at lille prinsen min får en lekekamerat han kan herje med :p Tror min gutt kommer til å bli feitere enn din :p Både du og Thomas er veldig tynne :p

hehehehe, ser for meg lillegutt som skikkelig stankelbein (hvis han arver høyden fra thomas da :p) hm, håper han ikke er så lang når han blir født da[:-]

så fin mage du har, tina.. :) gøy å se utviklingen på lille oliver :)
kameraet mitt klikka IGJEN så får ikke lagt ut noe bilde enda.. bra vi skal kjøpe speilrefleks til jul eller rett over jul :)

Åhh, så kjedelig da :/ Men da blir det jo kjempe fine bilder etter jul :D

ja, da må du ikke få sjokk... hehe.. er ganske stor allerede..
men tror det stopper opp litt nå fremover.. :)

fikk klar beskjed når jeg var hos jordmor at på nyttårsaften er jeg akkurat 20 uker, men har mage som en med en baby i magen på 30 uker... UPS... hehe... går fint det :) får sterk rygg om ikke annet :)

Hehehe, er ikke akkurat unormalt at din mage er større siden du har to små gull i magen da:) Gleder meg så utrolig masse til å se bilder! :D Tror magen din er kjempe fin jeg :)

ja, jordmora målte den til å være 8 uker over på det skjemaet som de noterer på.. var visst vanlig med 10 uker.. så er fornøyd med det..

ja, begynner å ta skikkelig form nå, var derfor jeg ville legge ut bilde så dere kunne få se.. :)

Back
Topp