Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fistik
Oi, jeg har ikke mage jeg (uke 16), merker bare at de trangeste buksene mine er litt ubehagelige å gå med nå, men ingen som ser det på meg enda..Fin mage du hadde!
ORIGINAL: KarinMaria
Fiiiin mage!! Kul kles-stil også [:D] Ga meg nye ideèr til garderoben!! [:)]
Får ikke vist magen min... klarer liksom ikke det der m å laste opp bilder. Får bare beskjed om at de er for store... [:(]
ORIGINAL: lillebebis
Får ikke vist magen min... klarer liksom ikke det der m å laste opp bilder. Får bare beskjed om at de er for store... [:(]
Hehe, synes det er veldig greit med belte under puppene, da får magen mye finere form også :)
Bruker du imageshack eller phptobucket?
Hehe, synes det er veldig greit med belte under puppene, da får magen mye finere form også :)
[:-]... det der skjønte jeg ikke så mye av... tror jeg skal spørre samboeren min, hvis han kan slite seg fra jobb..... [:D]
men takk uansett! [:)]
[:-]... det der skjønte jeg ikke så mye av... tror jeg skal spørre samboeren min, hvis han kan slite seg fra jobb..... [:D]
men takk uansett! [:)]
Hehe, ikke meningen å forvirre deg :p Hadde ikke skjønt noe av det om jeg ikke brukte det selv :p Gå inn på disse linkene å les og se om du skjønner noe :)
Hvordan du bruker Photobucket : http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16088874
Hvordan du bruker ImageShack : http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16088909&mpage=1&key=
ORIGINAL: Kihne
nydelige babymagen din <3
den blir bare finere og finere<3 så artig å se at den vokser sånn :D snart tar du igjen meg jo;D