Magen sunket

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Uke 31 i dag og magen min har sunket allerede.. Mye kynnere og litt menssmerter også. Flere som har det slik? Er 2.gangs, kanskje vanligere at magen synker tidligere?

Har hatt veldig mye kynnere selv, særlig på kveldstid. Hadde det forrige gang også, og ble sykemeldt i uke 33 pga. det. Merker at kroppen begynner å gjøre seg klar nå, hadde til og med litt rosa utflod her om dagen (håper ikke det er modning), men det ga seg fort heldigvis. Håper ikke fødselen starter av seg selv før planlagt KS i uke 39 :/ Da blir det akutt KS, ikke noe jeg har så veldig lyst på....

Syns også plutselig magen satt litt lavere idag. Men er så vanskelig å si, får begynne å ta bilde hver dag nå så kan jeg lettere se om det er forskjell ;) har ikke blitt så mange magebilder denne gangen som første, så vanskelig å sammenligne med et fra uke 19 eller når det var :p
Er forresten 33 uker idag.

Har hatt veldig mye kynnere selv, særlig på kveldstid. Hadde det forrige gang også, og ble sykemeldt i uke 33 pga. det. Merker at kroppen begynner å gjøre seg klar nå, hadde til og med litt rosa utflod her om dagen (håper ikke det er modning), men det ga seg fort heldigvis. Håper ikke fødselen starter av seg selv før planlagt KS i uke 39 :/ Da blir det akutt KS, ikke noe jeg har så veldig lyst på....
Unnskyld at jeg spør, men hvorfor planlagt ks?

Kan ikke huske at den sank tidligere med nummer to, men syns jeg glemmer alt jeg :p

Back
Topp