Magen revner

LSførstegangs

Glad i forumet
Jeg har ikke fått noen strekkmerker før nå på slutten. Magen har blitt så sykt stor at huden har revnet litt under navlen. Kjipt! Gidder liksom ikke at magen skal vokse mer. Snufs. *syte litt* Huden tåler ikke mer strekk nå og det klør!! :-( :-(

Føler med deg :( min mage er også helt sprengt! Var på helsestasjonen i går og så meg i speilet på doen der.. Ser jo ut som magen skal eksplodere :o

Trodde jeg slapp unna sist, men strekkmerkene viste seg ETTER fødslen ;) Riktignok bare 2 stk, og etter første sommer (3 mnd etter) var de ikke synlige lengre. Denne gangen kjenner jeg spor etter flere, men kan ikke se dem enda. Regner med jeg ser de når jeg er ferdig denne gangen også..

Har også fått strekkmerker og ja, det klør! Veldig kjipt å få det, men vi får tenke på premien vi snart får <3

Jeg trodde jeg slapp unna strekkmerkene, men den gang ei :p Har fått på rumpen av alle plasser og over hoftene.. Håper jeg slipper på magen (a)

Med første fekk eg strekkmerker 1 veke på overtid, 1 dag før vatnet gjekk, skikkelig irriterande. Med nr 2 kom dei mot slutten. Denne gangen har eg ikkje fått nåken, og håpar merket etter ks blir det eg får etter denne skatten i magen :-p

Har holdt meg unna, enn så lenge! Mn så enorm den er blitt så forventer jeg at jeg får strekkmerker jeg og;)

Har også fått litt vondt rundt navlen. Usikker på hva det er. Revne høres veldig brutalt ut, men kan nesten føles slik. Veldig stramt

Helvete. Plutselig tre stk i dag. 37+0. Jaja.. Får bare bli med i klubben da :p

Fikk ikke med de 2 andre, så håper jeg ikke får denne gangen heller... men det skjennes virkelig ut som magen skal ekspodere til tider.. utrolig ubehagelig :sorry:

Jeg har plutselig fått masse rød/lilla merker under og rundt navlen:eek::arghh: jeg er visst ikke en av de heldige med supergener mot strekkmerker:(:p

Først fikk jeg "love handles", så fikk jeg strekkmerker på de :P ingen på magen foreløpig ;)

Back
Topp