Magen har sunket

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Jeg har vært hellig overbevist om at magen har vært "på stede hvil" i flere uker, og har ikke merket at den har sunket. Men etter utallige kommentarer fra mange om det i går (til og med dama på butikken) så tok jeg ett magebilde idag...
Hadde vistnok skjedd noe på de siste 3 ukene - og magen har sunket ja!
ImageUploadedByBV Forum1448125025.806907.jpg

Jeg har vært hellig overbevist om at magen har vært "på stede hvil" i flere uker, og har ikke merket at den har sunket. Men etter utallige kommentarer fra mange om det i går (til og med dama på butikken) så tok jeg ett magebilde idag...
Hadde vistnok skjedd noe på de siste 3 ukene - og magen har sunket ja!
Vis vedlegget 147027
Fin mage!! Min har også sunket. Utrolig behagelig for lungene, not so much for blære ;) Ser tydelig forskjell på magen din :)

Fin mage!! Min har også sunket. Utrolig behagelig for lungene, not so much for blære ;) Ser tydelig forskjell på magen din :)
:)
Ikke at jeg tror fødsel starter fordi om da.. Hehe... Sist gikk det lang tid før fødselen startet etter at magen sank ;)

:)
Ikke at jeg tror fødsel starter fordi om da.. Hehe... Sist gikk det lang tid før fødselen startet etter at magen sank ;)
Nei, det har ingenting å si, såvidt jeg vet. Er vel bare livmoren som trenger plass på en annen måte, når det ikke er plass oppover? ;) forrige gang sank aldri magen min, men da var den aldri så stor heller.

Akkurat sånn ser min mage ut også nå! :D godt at det går framover, men nå begynner jeg å huske smertene fra forrige fødsel :( de stikningene jeg har hatt oppi "der" i dag har føltes som kniver og som om noen vrir rundt :(

Akkurat sånn ser min mage ut også nå! :D godt at det går framover, men nå begynner jeg å huske smertene fra forrige fødsel :( de stikningene jeg har hatt oppi "der" i dag har føltes som kniver og som om noen vrir rundt :(

Ja stikker godt oppi der tidvis her også!

Er så mye mindre aktivitet der inne etter magen sank :o kjenner liv, men virker som det er myye soving nå

Er litt usikker på om min har sunket. Klarer ikke å se sånt selv :p

Er litt usikker på om min har sunket. Klarer ikke å se sånt selv :p

Var derfor jeg måtte ta bilde :P så det ikke selv, før jeg sammenlignet bilder ;)

Lillegutt er godt festet i bekkenet nå, ifølge legen:-) umulig å rikke på. Kjenner godt med nedpress og ilinger nedover. Nærmest umulig å komme seg ut av huset siden jeg ustanselig må tisse! Gleder meg sååå til han kommer!

Jeg føler meg ganske framtung selv nå. Føler jeg kan hvile magen på lårene uansett om jeg står eller sitter :P
Legen på sykehuset ville gjerne prøve ytre vending, men da han kjente på meg så kunne han konstatere en rumpe som sitter godt plantet nedi bekkenet. Så jeg har mine tvil om det hadde vært mulig å vende henne uansett ;)

Back
Topp