*Snoopy*
Forumet er livet
ORIGINAL: LeneB
ORIGINAL: *Snoopy*
ORIGINAL: LeneB
ORIGINAL: *Snoopy*
Det har blitt lettere fett på den da,som kan trimmes vekk..Før hadde eg helt hardt fett..Men har så mye strekkmerker at eg kommer nok aldri til og bruke bikini bland kjente folk igjen [&o]Den henger å dingler og [:'(]Så her tenker eg bare at eg vil gjøre noe etter 2 mann vis det blir noe 2 mann,er liksom bare 21 år og eg vil ikke se sånn ut resten av livet!
Vurderer selv å gjøre noe med det, men vil bli ferdig med barn. tenker sånn som deg, vil ikke se slik ut resten av mitt liv....Min henger den også...
Ser selve magen ok ut så kan eg jo leve med strekkmerkene da sikkert..For de blir eg nok ikke kvitt,koster jo mye større summer og ta de med laser en og ordne magen litt..Eneste eg kunne tenke meg og ta de på puppene da [;)]
Enig der...strekkmerker er vanskelig å fjerne...og som du sier DYRT! mye billigere å rette opp en hengete mage [:)] Så vet med meg selv at det kommer jeg til å gjøre. hatt strekmerker på puppene siden jeg var 14 år...så blit vant med det..men merker de syns mye mer, nå som jeg har fått litt mer løs hud der...når de var sprengte og godt fylte med melk...så syntes de faktisk ikke!!! [:D]
Eg fikk når eg fikk melkespreng,litt urettferdig siden den forbanna melka ikke ville ut [:'(]Bare kom og strekka ut puppene så forsvant den igjen,urettferdig hehe [;)]Har hatt en del på lårene,altså strekkmerker så de bryr meg ikke..Men jo,kommer nok til og ordne magen.Som gubben sier han bryr seg ikke mye han men han mener jo at eg bør være bekvem med meg selv og.Å han sier nok ikke noe imot vis eg vil ha silikon i tillegg haha [8D]