Magen deres?

ORIGINAL: LeneB

ORIGINAL: *Snoopy*

Det har blitt lettere fett på den da,som kan trimmes vekk..Før hadde eg helt hardt fett..Men har så mye strekkmerker at eg kommer nok aldri til og bruke bikini bland kjente folk igjen [&o]Den henger å dingler og [:'(]Så her tenker eg bare at eg vil gjøre noe etter 2 mann vis det blir noe 2 mann,er liksom bare 21 år og eg vil ikke se sånn ut resten av livet!

Vurderer selv å gjøre noe med det, men vil bli ferdig med barn. tenker sånn som deg, vil ikke se slik ut resten av mitt liv....Min henger den også...

Ser selve magen ok ut så kan eg jo leve med strekkmerkene da sikkert..For de blir eg nok ikke kvitt,koster jo mye større summer og ta de med laser en og ordne magen litt..Eneste eg kunne tenke meg og ta de på puppene da [;)]

Enig der...strekkmerker er vanskelig å fjerne...og som du sier DYRT! mye billigere å rette opp en hengete mage [:)] Så vet med meg selv at det kommer jeg til å gjøre. hatt strekmerker på puppene siden jeg var 14 år...så blit vant med det..men merker de syns mye mer, nå som jeg har fått litt mer løs hud der...når de var sprengte og godt fylte med melk...så syntes de faktisk ikke!!! [:D]

Eg fikk når eg fikk melkespreng,litt urettferdig siden den forbanna melka ikke ville ut [:'(]Bare kom og strekka ut puppene så forsvant den igjen,urettferdig hehe [;)]Har hatt en del på lårene,altså strekkmerker så de bryr meg ikke..Men jo,kommer nok til og ordne magen.Som gubben sier han bryr seg ikke mye han men han mener jo at eg bør være bekvem med meg selv og.Å han sier nok ikke noe imot vis eg vil ha silikon i tillegg haha [8D]

Før var den helt flat og litt definert..
Den er litt slappere nå, og mindre definert, men hååper den kommer seg til sommeren.. *håpehåpe*

Kasandre og Barnimage, tøffe dere er som legge ut bilde, synes dere er kjempefine!![:)]

ORIGINAL: Missi_85

Før var den helt flat og litt definert..
Den er litt slappere nå, og mindre definert, men hååper den kommer seg til sommeren.. *håpehåpe*

Kasandre og Barnimage, tøffe dere er som legge ut bilde, synes dere er kjempefine!![:)]

Hoho![8D] nåja, forhåpentlivis ingen som kjenner igjen magen min ![:D]

Jeg er ikke fornøyd med magen min nå! Før var den helt flat omtrent, og null "håndtak", men nå er det en del ekstra på og store "håndtak".
Har også strekkmerker på sidene[:@]

Stor, bleik bolledeig er passelig beskrivelse for min mage også... med masse strekkmerker så klart.

har aldri vært fornøyd med magen min.. å etter jeg har vært gravid og ks så ser den helt fæl ut. ville ikke gå på babysvømming som jeg hadde planlagt da jeg gikk gravid..
og å legge ut bilde her det hadde jeg hvertfall ikke gjort..
men har heldigvis ikke fått masse strekkmerker. men tattoveringen jeg hadde nederst på magen er helt ødelagt pluss ks arret- og slengete uten muskler mage.

ORIGINAL: Marlene89

akkurat som før! Ingen strekkmerker

sign..

Jeg hater magen min. Den er full av strekkmerker og henger sikkelig[:@] Skulle nesten lagt ut bilde,så hadde dere virkelig sett hvordan den er.

hater magen min [:(] den henger og jeg ser kjempe gravid ut :( så fekk jeg strekmerker noen dager før han kom:( uff den ser rett og slett fæl ut [:(]

Selve magen er like flat som før[:)]
Har noen strekkmerker på sidene, og fått litt håndtak - men de er på vei tilbake pga rockeringen min!

Jeg er fornøyd[:)]

ingen strekkmerker, men litt slappere ja. det tok litt tid etter førstemann før den ble flat og tar vel enda lengre tid nå[:@]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Nå skal jeg ta bilde av magen min og legge ut. Den ser rett og slett helt jævlig ut, så dere med strekkmerker får se at det finnes værre mager! [;)][8D]

Noen som har værre mage enn detta? [;)]

Wow trudde du hadde sneke deg innpå bade te meg å tatt bilde av min..Eg har HEILT LIKE!!!

Det har blitt lettere fett på den da,som kan trimmes vekk..Før hadde eg helt hardt fett..Men har så mye strekkmerker at eg kommer nok aldri til og bruke bikini bland kjente folk igjen [&o]Den henger å dingler og [:'(]Så her tenker eg bare at eg vil gjøre noe etter 2 mann vis det blir noe 2 mann,er liksom bare 21 år og eg vil ikke se sånn ut resten av livet!

Vurderer selv å gjøre noe med det, men vil bli ferdig med barn. tenker sånn som deg, vil ikke se slik ut resten av mitt liv....Min henger den også...

Ser selve magen ok ut så kan eg jo leve med strekkmerkene da sikkert..For de blir eg nok ikke kvitt,koster jo mye større summer og ta de med laser en og ordne magen litt..Eneste eg kunne tenke meg og ta de på puppene da [;)]

Enig der...strekkmerker er vanskelig å fjerne...og som du sier DYRT! mye billigere å rette opp en hengete mage [:)] Så vet med meg selv at det kommer jeg til å gjøre. hatt strekmerker på puppene siden jeg var 14 år...så blit vant med det..men merker de syns mye mer, nå som jeg har fått litt mer løs hud der...når de var sprengte og godt fylte med melk...så syntes de faktisk ikke!!! [:D]

Eg fikk når eg fikk melkespreng,litt urettferdig siden den forbanna melka ikke ville ut [:'(]Bare kom og strekka ut puppene så forsvant den igjen,urettferdig hehe [;)]Har hatt en del på lårene,altså strekkmerker så de bryr meg ikke..Men jo,kommer nok til og ordne magen.Som gubben sier han bryr seg ikke mye han men han mener jo at eg bør være bekvem med meg selv og.Å han sier nok ikke noe imot vis eg vil ha silikon i tillegg haha [8D]

Jaaaa låra...har jeg fått bittelitt...men overlever de også...heldigvis [;)]Sambo ier det samme her...bryr seg ikke...men ønsker jeg det..så må jeg få lov..er jo min kropp så hehe han sa det ja??? [:)] Får få ha til å betale puppa da vettu! hehe

ORIGINAL: Bambling

ORIGINAL: pappa i oktober

her er jeg klar for sommer og strand... [:)][:)]

Ja, kroppen din spratt vel bare tilbake i sin opprinnelige form etter fødsel tenker jeg! [:D]

Sympati magen ble borte etter lange trille turer med den lille [:)]

her er jeg klar for sommer og strand... [:)][:)]

Ja, kroppen din spratt vel bare tilbake i sin opprinnelige form etter fødsel tenker jeg! [:D]

Sympati magen ble borte etter lange trille turer med den lille [:)]

Flinkingen!
Jeg triller og triller, men av en eller annen merkelig grunn er magen like stor. Lurer på om det kan ha noe med de uante mengdene med sjokolade å gjøre? [8|]

Sjokolade, mmmm, så godt, men farlig... Her har vi kastet ut alle usunne ting, hjelper å ikke ha det i hus.

Sjokolade, mmmm, så godt, men farlig... Her har vi kastet ut alle usunne ting, hjelper å ikke ha det i hus.

Holder på med 30 day shred nå, og har faktisk spist minimalt med godteri og sjokolade siden jeg begynte med det denne gangen! Men heeelt uten sjokolade kan jeg ikke være [8D]

Så flink du er da, gleder meg til å se resultatet på landstreffet...

Holder på med 30 day shred nå, og har faktisk spist minimalt med godteri og sjokolade siden jeg begynte med det denne gangen! Men heeelt uten sjokolade kan jeg ikke være [8D]

Så flink du er da, gleder meg til å se resultatet på landstreffet...

Haha, blir nok noen slående resultater! Kanskje fra elefant til "bare" flodhest på 30 dager? [:D]

Må vel være fornøyd med det [:)] 

ingen strekkmerker, ingen hengemage, den er helt flat - likedan som før jeg ble gravid[:)]

Back
Topp