Magen 5 uker post opr

Jøss, så flat mage!! [:D] Flott!
Gjør det veldig vondt nå i ettertid?

Til dere andre som lurer på kriterier osv: hvis du plages med å bli svett under, evnt få eksem og kløe osv så har jeg hørt at det skal være grunn nok til å få det fjernet, uansett hvor mange "cm med heng" det er snakk om. Også de som plages skikkelig i forhold til sitt eget selvbilde og psyke osv pga det.

oj dæven. det ble jo suuuper bra [:D]

Å så flott!! Håper du ble fornøyd sjøl også!![;)]

ORIGINAL: Meten

Slenger meg på de andre her! Fy søren for en forskjell! Både velfortjent og veldig bra det er over. Håper at du ikke har for vondt, og at du også syns det var verdt det! Det syns ihvertfall jeg det var! Det ser helt knall ut! Rar ting å si, men syns navlen og var søt [:D] hi hi! Du er tøff som turte! [:)]

helt enig...

ORIGINAL: maryjoleen

så flott du er[:D][:D][:D]
må være herlig:)
[:)]

ORIGINAL: *Lykke år 2011*

oj, det var forandring det[:D][:D]

hvor mye kostet det???

Betalte det av skattepengene mine[8D] Fikk det dekket av staten[:D]

Dytter for Lindaen.

Har ikke lagt ut bilder på en stund. Kanskje på tide og ta noen nye.

ORIGINAL: lindaen

Åååh SE NÅ DA! DU er jo rett og slett hot! [:D][:D][:D]

hehe, ikke akkurat nei. Du var blitt mye smekkrere. Jeg har alt for mye igjen på hoftene, skulle drept for de smale hoftene dine[;)]

ORIGINAL: *Schmoopy*

hehe, ikke akkurat nei. Du var blitt mye smekkrere. Jeg har alt for mye igjen på hoftene, skulle drept for de smale hoftene dine[;)]

Har du fettsugd de? Det har jeg, hele veien rundt.. Syns du var knall fin!!! [:D][:D]

oi så bra det ble !!!!

sliter med det samme.. å håper jeg også kansje kan få hjelp med å "rette" litt på magen etter nr2.

ORIGINAL: *Schmoopy*

Har du fettsugd de? Det har jeg, hele veien rundt.. Syns du var knall fin!!! [:D][:D]

Tok flankene også!

Takk, det var virkelig du også ja!

Back
Topp