Magen 5 uker post opr

ORIGINAL: Mesaana

Ooooh, lykke til!!

Jeg skal også ta bukplastikk, må bare gå ned 20 kg først, eller i hvertfall 15 kg, men helst 20.[:'(]

Samme her! Hadde igjen syv kilo sist, men så gikk jeg på en smell[:'(] Men etter at lillemann blir født så blir det hardtrening altså, da skal jeg ned i vekt og strammes opp! Antar jo at denne hengemaven ikke blir bedre etter denne fødselsen... [:(]

Lykke til[:)]

Masse lykke til!!! [;)]

ORIGINAL: xCamillax

Masse lykke til!!!! [:D][:D]

ORIGINAL: sunflower87

Lykke til, glad på dine veine! Hvordan har du da gått fram? Hvordan var prosessen? Jeg er så flau og skammer meg slik over magen min at ikke en gang legen har fått sett på den[:(][&:] Har samme problemet om ikke litt større etter graviditeten. Det bare henger der, går liksom ikke bort eller blir strammere uansett.

Om det henger så er det vev som ikke vil klare og stekke seg tilbake igjen.

Jeg gikk til legen, dvs jeg sa på 6 ukers kontrollen allerede. Når jeg har kommet meg i riktig vekt så ønsker jeg og søke om bukplastikk. Han var usikker på hvordan jeg gikk fra, men han sa at om jeg finner ut hvor jeg kan søke så skriver han henvisning. Han så ikke på magen en gang. Så ringte jeg han på telefonen, ba han sende henvisning til et privat sykehus som har offentlig avtale. Måtte vente 2 mnd på konsultasjon der. Kirurgen der bestemte om jeg fikk det dekket eller ei. Han sa ja, så nå har jeg ventet 6 mnd på operasjonsdagen.

Legen din kan ikke nekte og sende henvisning om du ønsker det, han er ingen kirurg og det er ikke han som bestemmer om du får det dekket eller ikke.

Det var nesten som å se meg selv det der.
Hva er kriteriene for å få det dekket?

ORIGINAL: xCamillax

Masse lykke til!!!! [:D][:D]
[:)]

ORIGINAL: alexine

ORIGINAL: Mesaana

Ooooh, lykke til!!

Jeg skal også ta bukplastikk, må bare gå ned 20 kg først, eller i hvertfall 15 kg, men helst 20.[:'(]

Samme her! Hadde igjen syv kilo sist, men så gikk jeg på en smell[:'(] Men etter at lillemann blir født så blir det hardtrening altså, da skal jeg ned i vekt og strammes opp! Antar jo at denne hengemaven ikke blir bedre etter denne fødselsen... [:(]

Lykke til[:)]

Veldig greit at du endte opp med å vente da iom at du er gravid nå. Greit å slippe og muligens måtte igjennom det en gang til om huden ikke klarte hente seg igjen denne gangen.

Min hengemage ble bare verre etter 2. mann[:'(]

Håper det blir din tur en gang da[:D]

ORIGINAL: mammagullet

Det var nesten som å se meg selv det der.
Hva er kriteriene for å få det dekket?

Det er forskjellig, der jeg skal er det 2 cm heng og bmi på under 28

Masse lykke til[:)]

Lykke til [:)] [:)] [:)]

Masse lykke til[:)][:)]Har og fått innvilget bukplastikk,men må ned 25-30 kg først[:)]

Måtte du innenfor en elelr annen bmi før du fikk det dekket? hva betaler du for fettsugingen da?[:)]

Ser nå at du måtte ha en bmi under 28[:)] her på vestlandet må man ha et heng på 5 elelr 10 cm. husker ikke helt

Åååå, så flott at du skal få ordnet det! Masse lykke til! Gleder meg til å se hvor fin du blir [:)]

Back
Topp