Magen 5 uker post opr

Det ble vanvittig bra! - og det kommer jo bare til å bli bedre etterhvert som det gror ordentlig til. Grattis med vel overstått [;)]
Er det veldig vondt?

ORIGINAL: Badeand*

Wow! Det må jeg si ja! Det ble jo kjempebra!

ORIGINAL: *Schmoopy*

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

au. det så vondt ut [&:] men ser bra ut.

jeg å skal ta det, men må gå ned 4 kg til. gått ned 17 kg. men må ha bmi på 27 sa legen til meg, før hun ville henvise meg vidre.
hva sa de til deg? måtte du gå ned først?
hvor mye måtte du betale for "håndtakene da?

Min lege sa ingenting, ba han henvise. Han skrev det jeg ba han skrive.

Legen kan ikke nekte og henvise deg egentlig. Det er ikke han som bestemmer om du skal få det dekket eller ei, det er det kirurgen som bestemmer.

Betalte 15000 for flankene/håndtakene i tillegg

venninna mi gjordet også dette, å behøvde ikke gå ned noe (hun er større enn meg) men legen ville jeg skulle gå ned til den vekten jeg ville ha først. slik att de ikke tok operasjon å så slanket meg, for da var jeg vel like langt. sant nok. men skjønner ikke hvorfor hun sa jeg må ha bmi på 27 for å få det dekket

ORIGINAL: Badeand*

Wow! Det må jeg si ja! Det ble jo kjempebra!

Slenger meg på de andre her! Fy søren for en forskjell! Både velfortjent og veldig bra det er over. Håper at du ikke har for vondt, og at du også syns det var verdt det! Det syns ihvertfall jeg det var! Det ser helt knall ut! Rar ting å si, men syns navlen og var søt [:D] hi hi! Du er tøff som turte! [:)]

Så bra det ser ut!! [:)] [:)] [:)]

Håper sårene leger seg bra, så det blir finest mulig for deg!! [:)] 

Sikkert godt å være kvitt den "gamle" magen.. [8D]

ORIGINAL: Da25

kjempe fin magen[:)] gleder meg til desember, da er det min tur[:)]

Det kommer til å bli deilig

Hvor skal du opereres?
'

oslo colloseum[:)] hvor ar du gjort det?
håper min mage blir like fin som din[:)]

ORIGINAL: Snart3barnsmor20

Så utrolig bra resultat det ble.. tenker meg du er fornøyd [:)]

kjempe fin magen[:)] gleder meg til desember, da er det min tur[:)]

Det kommer til å bli deilig

Hvor skal du opereres?
'

oslo colloseum[:)] hvor ar du gjort det?
håper min mage blir like fin som din[:)]

Samme sted som deg[:D]

Mrs. Cullum (?)... glad? haha, tror ikke det jeg ser her[:D][:D] Er helt i ekstrase, håper arrene gror fint nå, så blir dette knall!!!!

ORIGINAL: Meten

Slenger meg på de andre her! Fy søren for en forskjell! Både velfortjent og veldig bra det er over. Håper at du ikke har for vondt, og at du også syns det var verdt det! Det syns ihvertfall jeg det var! Det ser helt knall ut! Rar ting å si, men syns navlen og var søt [:D] hi hi! Du er tøff som turte! [:)]

Må si meg enig i den ! [:)]

Å så deilig sikkert, gratulerer! Det var en enorm forskjell og det vil bli kjempebra resultat når hevelse og blåmerker er borte[:)]

Wow for en forskejll[:D][:D][:D]
kan tenke meg det var deilig[:D]

For en forskjell[:)][:)] Blir sikkert perfekt når du ikke ha rvondt lengre[:)][:)] Du er kjempe fin[:)]

Knall bra! Litt av en julegave!

Det ser jo fantastisk bra ut!
Gratulerer med flat mage!

Gratulerer med et så flott resultat! Så bra at du fikk det dekket[:)]

ORIGINAL: Snart3barnsmor20

Så utrolig bra resultat det ble.. tenker meg du er fornøyd [:)]

Back
Topp