Ååååå!!! så fin mage!!! Vi kan bytte! For magen min har bare fett og hud foreløpig!Kan se gravid ut hvis jeg bare blåser ut litt da, men da ser jeg jo høygravid ut!
![]()
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå!!! så fin mage!!! Vi kan bytte! For magen min har bare fett og hud foreløpig!Kan se gravid ut hvis jeg bare blåser ut litt da, men da ser jeg jo høygravid ut!
![]()
For en søt liten kul.Flere med kulemage ennå? Er 2. gangsgravid og klarer ikke skjule magen lenger med mindre jeg går med tykk jakke. Vis vedlegget 43991
![]()
Magen min i mitt 3 svangerskap, 14 daga etter termin,aldri vorre så stor før1 time før keisersnittet det her
![]()
Aldri vorre så stor før vettu, med førstemainn,så vistes det jo knapt, skjult d t æ va 8 mnd å da trudd folk æ va 3-4 mndSånn størrelse det var på min da førstemann ble født ogsåhar en følelse at jeg blir større denne gangen:/
Aldri vorre så stor før vettu, med førstemainn,så vistes det jo knapt, skjult d t æ va 8 mnd å da trudd folk æ va 3-4 mnd![]()
Nesten litt trist synes æ.....man får null oppmerksomhetr når man e gravid,for det synes ikkeSamme her. I dåpen til mini traff jeg på en nabo, hun spurte om han var min, da lo jeg å sa jeg hadde truffet henne ute når vi luftet hundene når jeg var høygravid hehe. Det hadde ikke hun fått med seg![]()
Nesten litt trist synes æ.....man får null oppmerksomhetr når man e gravid,for det synes ikkeSatt på gravidplass på bussen 1uke før termin æ å det kom ei dama å kjefta mæ huden full for at æ satt på gravidplassen....gjett om hu vart lang i maska når hu fekk sjå helsekortet mitt
![]()
Ja,man ønske i hvert fall å få en liten kul,sånn at folk skjønne at man e gravidJa du vil jo ha en tydelig stor og fin gravid mage når du først er gravid, ikke bare se litt tykk ut
Håper hun lærte, haha syns det var litt morsomt![]()
Ja,man ønske i hvert fall å få en liten kul,sånn at folk skjønne at man e gravidVenninna mi hadd termin 3 mnd etter mæ å hu fekk masse oppmerkosmhet pga kulen...Vi gjekk ilag i trheim å hu fekk masse gratulasjona å det va ingen som kjika på magen min
Sjefen min lurt på om æ hadd mista å greier å vettu...sia æ ikke fikk nå mage
![]()
Jobbe på sykehjem å med uniformen så vises det jo ingentingHadde du såpass liten mage jaJeg hadde jo litt mage altså, men var ikke alle som så det. Men viste jo når jeg gikk i tettsittende bluser.
Jobbe på sykehjem å med uniformen så vises det jo ingentingSatse på en skkkelig stor mage gangen her,sia det blir 4 å sistemainn
![]()