Magen 5+6

Mom2be

Betatt av forumet
Flere med kulemage ennå? Er 2. gangsgravid og klarer ikke skjule magen lenger med mindre jeg går med tykk jakke. ImageUploadedByBV Forum1387453520.227042.jpg
 
Oi! Er 2 gangs jeg og, men magen min er flat :p litt oppblåst på kveld eneste :)
 
Dette er før jeg har spist frokost om morgenen:p ellers er den større etter det :p
 
oi, jeg er også 2.gangs, har heller ikke mage.

Men så fin liten kul du hadde da :)
 
Kjempefin liten kul du har! :) Jeg er førstagangs så her skjer det nok ingenting på en stund enda. :p
 
oi, jeg er også 2.gangs, har heller ikke mage.

Men så fin liten kul du hadde da :)

Hehe, takk:) koselig med kulen, men spørs om jeg får gjemt den frem til uke 12 gett:p
 
Oi! :eek: Så heldig du er!:D Jeg er også 2 gangs, snart 9 uker på vei og har ikke mage.. ikke litt en gang :(
 
Ikke ta meg feil, er super koselig at magen er kommet, men hadde håpet den drøyet litt til. Min kjøre vil gjerne vente en stund til med å fortelle familien det. Vi skal på ul i uke 11, så hadde håpet å kunne drøye til vi hadde vært der, men det spørs;)
 
Æ e 4 gangs, i uke 6+4 men e like flat enda :) Vi e aill forskjellig, enkelte får mage fort,mens t andre kjæm dein etter ei stund :) Æ e av dæm som bær ongan inn imot ryggen,så får aldri sånn stor mage,men håpe æ får en stooooor mage gangen her,sia d e siste gangen :)
 
Så fin mage! Forrige gang her kom magen i uke 16, men da tok den igjen for det tapte for å si det sånn. Eller, symfysemålet gikk jevnt og fint opp - det var resten av kroppen som plutselig tilpasset seg kulemage ;) Men så var jeg så uheldig at jeg kun fikk ca 6 uker sånn før vannet kom - og fra da var jeg bare.. gedigen all over. Gleder meg til å nyte 2. tri uten all bekymringen 1. tri medfører ;)
 
åj, så fin mage :D jeg er 3 gangs og har også mage...dvs er oppblåst og et lag med flesk på utsiden :p
 
Åj!!! Så fin liten kul! :) Kanskje du har tvillinger ;)
 
Se der ja! Jeg er 8+2, og har en liiiiten kul. Men for det meste er jeg bare oppblåst, så da viser den ikke!
 
Da er det ikke bare meg heldigvis;) tanken om tvillinger har streifet meg:p men det spørs. Får vente til uke 11 å se på ul da;)
 
Ååååå!!! så fin mage!!! Vi kan bytte! For magen min har bare fett og hud foreløpig! :):) Kan se gravid ut hvis jeg bare blåser ut litt da, men da ser jeg jo høygravid ut! :):)
 
Back
Topp