Magen 5+6

En tråd i 'August 2014' startet av sunshinemom, 19 Des 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mom2be Flørter med forumet

Flere med kulemage ennå? Er 2. gangsgravid og klarer ikke skjule magen lenger med mindre jeg går med tykk jakke. ImageUploadedByBV Forum1387453520.227042.jpg

• Liker Liker x 1
  2. TenkerPåNr2 <3 Gift med forumet Augustmødrene 2014

Oi! Er 2 gangs jeg og, men magen min er flat :p litt oppblåst på kveld eneste :)

3. Mom2be Flørter med forumet

Dette er før jeg har spist frokost om morgenen:p ellers er den større etter det :p

4. Maian Gift med forumet Augustmødrene 2014 Junilykke2018

oi, jeg er også 2.gangs, har heller ikke mage.

Men så fin liten kul du hadde da :)

5. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Kjempefin liten kul du har! :) Jeg er førstagangs så her skjer det nok ingenting på en stund enda. :p

6. Mom2be Flørter med forumet

Hehe, takk:) koselig med kulen, men spørs om jeg får gjemt den frem til uke 12 gett:p

• Liker Liker x 1
  7. KajaSofiemor Blir kjent med forumet

Oi! :eek: Så heldig du er!:D Jeg er også 2 gangs, snart 9 uker på vei og har ikke mage.. ikke litt en gang :(

8. Mom2be Flørter med forumet

Ikke ta meg feil, er super koselig at magen er kommet, men hadde håpet den drøyet litt til. Min kjøre vil gjerne vente en stund til med å fortelle familien det. Vi skal på ul i uke 11, så hadde håpet å kunne drøye til vi hadde vært der, men det spørs;)

• Liker Liker x 1
  9. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

Æ e 4 gangs, i uke 6+4 men e like flat enda :) Vi e aill forskjellig, enkelte får mage fort,mens t andre kjæm dein etter ei stund :) Æ e av dæm som bær ongan inn imot ryggen,så får aldri sånn stor mage,men håpe æ får en stooooor mage gangen her,sia d e siste gangen :)

• Liker Liker x 1
  10. GlaJenta88 Elsker forumet

Så fin mage! Forrige gang her kom magen i uke 16, men da tok den igjen for det tapte for å si det sånn. Eller, symfysemålet gikk jevnt og fint opp - det var resten av kroppen som plutselig tilpasset seg kulemage ;) Men så var jeg så uheldig at jeg kun fikk ca 6 uker sånn før vannet kom - og fra da var jeg bare.. gedigen all over. Gleder meg til å nyte 2. tri uten all bekymringen 1. tri medfører ;)

11. Nanne-Mi Venter min tredje skatt <3

åj, så fin mage :D jeg er 3 gangs og har også mage...dvs er oppblåst og et lag med flesk på utsiden :p

12. Mikatta Blir kjent med forumet

Synes magen din er kjempefin :)

13. Moisis Flørter med forumet

Samma her ;) ..jeg får vente tålmodig på den skikkelige babymagen :) Fin mage du har!!

14. Kattt Forelsket i forumet

Åj!!! Så fin liten kul! :) Kanskje du har tvillinger ;)

15. Mollymus Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Skulle akkurat til å spør om tvillingar eg og ;)

16. Førstegangsmammaen Elsker forumet Augustmødrene 2014

Jeg er førstegangs og har også en pitteliten kule:) og jeg er nøyaktig 5+6 jeg også:p

• Liker Liker x 1
  17. SnartMammaIgjen Betatt av forumet Augustmødrene 2014

Jeg er bare 4+6, og allerede kul på magen:)

• Liker Liker x 1
  18. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Se der ja! Jeg er 8+2, og har en liiiiten kul. Men for det meste er jeg bare oppblåst, så da viser den ikke!

19. Mom2be Flørter med forumet

Da er det ikke bare meg heldigvis;) tanken om tvillinger har streifet meg:p men det spørs. Får vente til uke 11 å se på ul da;)

20. frustubbis *Stolt mamma* Augustmødrene 2014

Ååååå!!! så fin mage!!! Vi kan bytte! For magen min har bare fett og hud foreløpig! :):) Kan se gravid ut hvis jeg bare blåser ut litt da, men da ser jeg jo høygravid ut! :):)

Del denne siden