Magekrampe

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Flere her som har slitt eller sliter med magekramper? Jeg har de siste dagene hatt ubehag i magen hvor jeg også har måttet springe på do.. Det føltes rett og slett ut som diaré på vei, men kun luft.. Lurer på om flere har opplevd dette eller om det er jeg som har spist noe dårlig mat? :-P
Håper det går over fort for jeg må nesten ha toalett i nærheten når disse krampene kommer :-P

Jeg har også dette!! :( Spiste sushi i går kveld og tenkte kanskje jeg kunne ha reagert på noe etter det. I bilen på vei hjem begynte krampene, og nesten hele natten lå jeg og kaldsvettet og vred meg i smerter. Ordentlig ubehagelig! Eneste gangene jeg har hatt så vondt er når jeg har blitt matforgiftet. (Men da har jeg jo kastet opp i tillegg..)
Krysser fingrene for at det er "bare" noe jeg har spist! Var litt godt å se at flere har opplevd det samme :p Har vært litt bekymret. Har hatt endel vondt i dag også..

Jeg har også dette!! :( Spiste sushi i går kveld og tenkte kanskje jeg kunne ha reagert på noe etter det. I bilen på vei hjem begynte krampene, og nesten hele natten lå jeg og kaldsvettet og vred meg i smerter. Ordentlig ubehagelig! Eneste gangene jeg har hatt så vondt er når jeg har blitt matforgiftet. (Men da har jeg jo kastet opp i tillegg..)
Krysser fingrene for at det er "bare" noe jeg har spist! Var litt godt å se at flere har opplevd det samme :p Har vært litt bekymret. Har hatt endel vondt i dag også..

Det er helt likt som jeg har det!! :-P Spiste også sushi igår, men dette startet på onsdagskvelden. Samme følelse som når en er matforgiftet, svetter, skjelver, kvalm og kramper i magen :-/

Får håpe det går over raskt! :-) Ikke noe gøy når det er slik.

Årh det et det jeg har slitt mest med!Det er så vondt når det står på!!:0 Kramper og luft i magen!Har hatt det hele tiden,men det har begynt å dabbe av nå heldigvis:) kommet bare noen "tak" av og til,men det er visst helt normalt og kan forekomme hele svangerskapet så lenge babyen vokser,men forhåpentligvis ikke så sterkt.. :p Det skal gi seg etter hvert:)

Men kom deres smerter nede i livmorområdet? Det gjorde det her.. derfor jeg ble så bekymret :/

Årh det et det jeg har slitt mest med!Det er så vondt når det står på!!:0 Kramper og luft i magen!Har hatt det hele tiden,men det har begynt å dabbe av nå heldigvis:) kommet bare noen "tak" av og til,men det er visst helt normalt og kan forekomme hele svangerskapet så lenge babyen vokser,men forhåpentligvis ikke så sterkt.. :p Det skal gi seg etter hvert:)

Har du kramper i magen eller nede i livmoren? Hos meg er det i selve magen, sikkert magesekken..eller noe :-/ Ikke mye godt! :-P

Her er det også i selve magen..

Jeg har hatt begge deler,hadde mye kramper i livmoren i begynnelsen,men det har begynt å gi seg litt. Var ganske bekymret men det var visst vanlig,og det har jo gått bra:) nå er det mest i magen..:) Tungt å gå slik,satser på at det bedrer seg ;)

Godt å høre at jeg ikke er den eneste med det og tar det som en del av det å være gravid :-D

Kommer forhåpentligvis noe godt utav det til slutt ❤

Har mye murringer i livmoren som kommer og går, og idag spesielt har jeg hatt mye mageknip/luft i magen. Kan ikke telle gangene jeg har gått på do idag, haha :laughing002

Førdøyelsen blir jo grådig mye tregere når man er gravid... Så er ikke uvanlig med magevondter og litt smerter... Husker jeg hadde det noen ganger søt i begynnelsen også... Vêr nesten så jeg kastet opp da jeg satt på do Pga smertene... Men da fikk jeg som regel til å gå på do til slutt da... Og da slapp smertene her:-D forrøyelsen går like treigt enda, men nå er det ikke så mye luft å slikt, så har heldigvis ikke noe særlig magesmerter lengre :-) lykke til alle sammen :-)

Back
Topp