Noen som har noen gode råd? Lille har veldig mageknip og jeg har ikke fått miniform i hus. Har prøvd sukkervann og massasje. Bære henne i kolikkgrep liker hun ikke
Får så vondt av henne og får ikke til å fjerne smerten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Urk...har bare pannemålerPrøv å ta tempen - det kan(!) stimulere til avføring eller luftavgang..
Urk...har bare pannemåler![]()
Tror jeg må få fatt i rektaltermometer i morgen sammen med miniformÅh, det var dumt.. Har hjulpet min en gang. Var veldig urolig, kom sånne plutselige skrik i søvne.. Tok temp, kom masse luft og avføring. Sloknet som en Stein etterpå![]()
Har syklet mye, men ikke malt i hus. Hun har endelig sluknet litt. Mageknip, men fremdeles sulten og vil amme. Forstå det den som kanSykle med bena? Har du malt i hus?
Får helt vondt av dem når de er så små og får så akutt vondtStakkars liten. Om det vedvarer, kjøp en flaske malt. Løs opp i melk. Gjort underverker med mine tre.
Hun får kun morsmelk, så jeg tenker det må være noe jeg har spistStakkars litenikke noe godt med mageknip. Får hun bare morsmelk eller får hun mme i tillegg?
Ja det skal ikke være lett det der : /Får helt vondt av dem når de er så små og får så akutt vondtHar satt malt på handlelisten for i morgen. Hvor mye malt i forhold til melk? Hun har ikke fått flaske før, så blir via sprøyte.
Hun får kun morsmelk, så jeg tenker det må være noe jeg har spist![]()
Får helt vondt av dem når de er så små og får så akutt vondtHar satt malt på handlelisten for i morgen. Hvor mye malt i forhold til melk? Hun har ikke fått flaske før, så blir via sprøyte.
Anbefales å begrense denne måten, fordi man over tid kan skade tarmen om det gjøres for ofte :-/Prøv å ta tempen - det kan(!) stimulere til avføring eller luftavgang..
Mengde malt kan variere litt, men prøv dere fremFår helt vondt av dem når de er så små og får så akutt vondtHar satt malt på handlelisten for i morgen. Hvor mye malt i forhold til melk? Hun har ikke fått flaske før, så blir via sprøyte.
Anbefales å begrense denne måten, fordi man over tid kan skade tarmen om det gjøres for ofte :-/
Tenkte bare det var greit å nevne, da endel "masserer" med tempen for å få fremgangJa man kan jo ikke gjøre der hver dag. Og er kun snakk om så vidt være "oppi der" og ikke stikke den langt inn..