Mageknip:(

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Noen som har noen gode råd? Lille har veldig mageknip og jeg har ikke fått miniform i hus. Har prøvd sukkervann og massasje. Bære henne i kolikkgrep liker hun ikke:( Får så vondt av henne og får ikke til å fjerne smerten:(

Prøv å ta tempen - det kan(!) stimulere til avføring eller luftavgang..

Åh, det var dumt.. Har hjulpet min en gang. Var veldig urolig, kom sånne plutselige skrik i søvne.. Tok temp, kom masse luft og avføring. Sloknet som en Stein etterpå ❤️
Tror jeg må få fatt i rektaltermometer i morgen sammen med miniformo_O Tusen takk for tips;)
Sykle med bena? Har du malt i hus?
Har syklet mye, men ikke malt i hus. Hun har endelig sluknet litt. Mageknip, men fremdeles sulten og vil amme. Forstå det den som kan:(

Stakkars liten. Om det vedvarer, kjøp en flaske malt. Løs opp i melk. Gjort underverker med mine tre.

Stakkars liten. Om det vedvarer, kjøp en flaske malt. Løs opp i melk. Gjort underverker med mine tre.
Får helt vondt av dem når de er så små og får så akutt vondt:( Har satt malt på handlelisten for i morgen. Hvor mye malt i forhold til melk? Hun har ikke fått flaske før, så blir via sprøyte.
Stakkars liten :( ikke noe godt med mageknip. Får hun bare morsmelk eller får hun mme i tillegg?
Hun får kun morsmelk, så jeg tenker det må være noe jeg har spist:(

Får helt vondt av dem når de er så små og får så akutt vondt:( Har satt malt på handlelisten for i morgen. Hvor mye malt i forhold til melk? Hun har ikke fått flaske før, så blir via sprøyte.

Ja det skal ikke være lett det der : /

Har aldri fått oppgitt presise mål, men begynn veldig forsiktig. Har pleid å begynne med mengde på størrelse med en ert, også økt på. Største fikk kun mme, ble da så plaget at til tider var vi oppe i spiseskje per flaske. Men start svært forsiktig, så ser du hvordan hun tåler det.

Mengde malt kan variere litt, men prøv dere frem :-) Man kan gi helt opp til 1-2 teskjeer om nødvendig, eller gi litt over flere ganger. Se an litt :-) Men vit at det kan ha motsatt effekt for noen, selvom det stort sett sørger for å få jobben gjort :-)

Back
Topp