Mageknip lignende smerter...

Cornetto

Flørter med forumet
Idag har jeg hatt litt magekniplignende smerter... Varer en stund og er nederst i magen. Jeg har vært på do, så har ikke forstoppelse, og har også fått ut luft :) Er 37 uker nå.. Forrige graviditet merket jeg ingenting før jeg hadde rier 8 dager på overtid...

Flere som har litt vondt i magen?

Jeg har mageknip av og på hele veien, men spesielt den siste uka. Har ikke tenkt at det kan være noe tegn på at noe skjer snart, men vi får se etterhvert :-)

Jeg fikk en følelse av sting/hold/menssmerter nede på høye side i dag. Da hadde jeg trasket lenge, det gikk over da jeg fikk satt meg ned.

Idag har jeg hatt litt magekniplignende smerter... Varer en stund og er nederst i magen. Jeg har vært på do, så har ikke forstoppelse, og har også fått ut luft :) Er 37 uker nå.. Forrige graviditet merket jeg ingenting før jeg hadde rier 8 dager på overtid...

Flere som har litt vondt i magen?

Kan være hodet som begynner kommet på rett plass i bekkenet og er på tur og feste seg. Kan kjennes som skikkelig stikkinger nederst i magen og lyske.

Kjenner som regel mye mer til kynnere og andre "vondter" i andre svangerskap enn første - stemmer værtfall veldig for meg:wtf:;)

Back
Topp