❤️ Magefølelsetråden ❤️

:HeartpinkHappyMom86

Jeg føler på meg at det må være jente. Blir spennende å se om jeg får rett eller ikke. Forrige gang følte jeg at det var gutt og da var det 2 små gutter inni der.
 
Jeg har truffet på magefølelsen tidligere svangerskap, spent på om det stemmer denne gangen også. Tror gutt:Heartblue
 
Jeg syns det e litt tidlig for magefølelse. Men så hadde jeg ikke mye magefølelse sist graviditet heller. Kanskje jeg får litt mer etterhvert når jeg føler meg mer gravid. No e det fortsatt litt vanskelig å forstå. :p
 
Har ikke noe magefølelse på hvilket kjønn det kan bli, men min mann der i mot tror det blir gutt. Så spennende å se om det blir rett :)
 
:Heartblue Eki93

Ganske sikker, og har en sterk magefølelse på gutt :) Det vi har fra før av, å stort overtall av gutter i familiene våres, så tipper mannen bare lager gutter jeg haha :D
 
Har ikke noe magefølelse på hvilket kjønn det kan bli, men min mann der i mot tror det blir gutt. Så spennende å se om det blir rett :)
Hihi, her smittet magefølelsen til mannen over på meg og nå er jeg også overbevist. :laughing002 Setter deg opp med blått hjerte, siden det er det pappaen tror. :happy:
 
Har i det siste fått litt magefølelse på gutt. Men det hadde jeg veldig sist og, og da ble det jente..
 
Back
Topp