Håper min er det ogOg det viser seg at magefølelsen min er elendig! Det er ei jente![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper min er det ogOg det viser seg at magefølelsen min er elendig! Det er ei jente![]()

Gratulerer så mye! Så spennendeOg det viser seg at magefølelsen min er elendig! Det er ei jente![]()
men hvor langt er du på vei? Kan de si det så sikkert så tidlig?Er 13+0 idag, og han her er spesialist med ekstremt godt ultralyd utstyr, og har nærmest aldri sagt feil har jeg inntrykk av!Gratulerer så mye! Så spennendemen hvor langt er du på vei? Kan de si det så sikkert så tidlig?
HG sist, var guttFørste barn, egentlig veldig usikker men heller mest mot jente. Mykje pga. hyperemesis og at det er vanligare ved jentefoster, men ser på innlegg fra fleire her at det har vore motsatt! Kinesisk fødselskart seier òg jente. Einaste som trekker litt mot gutt er at alle rundt meg får jenter for tida
![]()

Hvor langt er du påvei?Jeg var på tidlig UL i dag på sykehuset.
Jeg følte litt på at det plutselig var ei jente, men jordmor kunne ikke si noe.
Er det Lundring du har gått til?Og det viser seg at magefølelsen min er elendig! Det er ei jente![]()

JaaaEr det Lundring du har gått til?![]()
Han går ofte igjen som en ekspertJaaa
Ja! Var en sikkerlig god opplevelse. Han er så sinsykt nøye med å sjekke alt, og forklarte alt han sjekka og hvordan det stod til.Han går ofte igjen som en ekspertHar hørt han er dritflink!
Det er så bra å høreJa! Var en sikkerlig god opplevelse. Han er så sinsykt nøye med å sjekke alt, og forklarte alt han sjekka og hvordan det stod til.

HG sist, var gutt![]()
veldig spent!Han skal jeg også til om en uke!Jaaa
Gleder meg!Jaa, det skjønner jeg! Han er super!Han skal jeg også til om en uke!Gleder meg!
Uke 12+6!Hvor langt er du påvei?
Det skjønner jeg!veldig spent!
vet ikke om det er lov å spørre, men er det et kjønn du håper ekstra på?Veldig lov å spørre! Har lyst på begge deler, så i utgangspunktet er det heilt det sammeDet skjønner jeg!Følte meg utrolig spent med første, nå med nr to så tenker jeg ikke så mye på det enda
vet ikke om det er lov å spørre, men er det et kjønn du håper ekstra på?

Har vore innom tanken at eg håper det er jente, for om dette er gutt og kvalmen skal bli verre med jente skjønner eg ikkje at eg skal holde ut
Men så er det godt å lese om at det ikkje alltid er sånn, og at det er større sannsynlighet for at eg slipper HG enn at eg får det igjen
Haha veldig like tanker som jeg hadde med første!Veldig lov å spørre! Har lyst på begge deler, så i utgangspunktet er det heilt det sammeHar vore innom tanken at eg håper det er jente, for om dette er gutt og kvalmen skal bli verre med jente skjønner eg ikkje at eg skal holde ut
Men så er det godt å lese om at det ikkje alltid er sånn, og at det er større sannsynlighet for at eg slipper HG enn at eg får det igjen
![]()
Det kan jo godt hende du ikke blir like dårlig igjen! Jeg er kvalm nå, men det kan virkelig ikke sammenlignes med første. Så spent på om dette er jente eller gutt. Skal sies at de få jeg vet om i området jeg bor i som har hatt HG fikk gutter, så tror nok det er veldig individuelt
ei venninne av meg var veldig kvalm (ikke HG, men kvalm) med første gutten. Nå venter hun tvillinger (gutter) og er i myye bedre form enn med førstemann, så ting er ikke lett å forutseNei det er tydelig at virkeligheten ikkje alltid henger sammen med teorienHaha veldig like tanker som jeg hadde med første!![]()
Det kan jo godt hende du ikke blir like dårlig igjen! Jeg er kvalm nå, men det kan virkelig ikke sammenlignes med første. Så spent på om dette er jente eller gutt. Skal sies at de få jeg vet om i området jeg bor i som har hatt HG fikk gutter, så tror nok det er veldig individuelt
ei venninne av meg var veldig kvalm (ikke HG, men kvalm) med første gutten. Nå venter hun tvillinger (gutter) og er i myye bedre form enn med førstemann, så ting er ikke lett å forutse
Nei det er tydelig at virkeligheten ikkje alltid henger sammen med teorien
Emoji kom ikkje med