Jeg har egentlig ingen magefølelse. Men i følge familierekken i mange generasjoner bakover OG kinesisk fødselskart så sier det jente
så holder en liten knapp på det
så holder en liten knapp på detFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så holder en liten knapp på det
Sier magefølelsen, men vet ikke hvorfor.

Jeg har egentlig ingen magefølelse på hva det blir, men jeg har ett veldig stort ønske om jente (først)! Og kinesisk fødselkart sier jente. Lenge til ultralyd, gleder meg som en liten unge!Samme her med både familierekke og kinesisk fødselskart!Jeg har egentlig ingen magefølelse. Men i følge familierekken i mange generasjoner bakover OG kinesisk fødselskart så sier det jenteså holder en liten knapp på det
Men så drømmer jeg stadig at jeg har født en gutt, så jeg blir så usikker på hva jeg skal føle. Gøy å spekulere uansett, da 
Samme her med både familierekke og kinesisk fødselskart!Men så drømmer jeg stadig at jeg har født en gutt, så jeg blir så usikker på hva jeg skal føle. Gøy å spekulere uansett, da
![]()

er første graviditet, så aner virkelig ikke.
alle som vet det rundt oss tror det er gutt. Magefølelsen min har gått fra gutt helt i starten, til nå å lene litt mer mot jente. Spennende om vi klarer å se noe på ultralyd i morgen!
Føler bare på meg at det kan bli en gutt, uten at jeg har noen god forklaring 

Hvor langt er du påvei?alle som vet det rundt oss tror det er gutt. Magefølelsen min har gått fra gutt helt i starten, til nå å lene litt mer mot jente. Spennende om vi klarer å se noe på ultralyd i morgen!
Ble justert til 12+0 i dag. Nydelig liten bolle som viste seg fra sin beste side i dag, men jordmor ville ikke gjette på kjønn. Får vente tålmodig på ultralyd i oktober.Hvor langt er du påvei?