Magefølelsestråden

Jeg har egentlig ingen magefølelse. Men i følge familierekken i mange generasjoner bakover OG kinesisk fødselskart så sier det jente :Heartpink så holder en liten knapp på det

:Heartpink
Har ei jente født i juli 2022, og følte helt siden første tidlige ultralyd at det var ei jente, men visste ikke kjønn før fødselen. Kjente på samme følelse nå da vi var på TUL. Tror derfor det blir en lillesøster, men begge kjønn er veldig velkomne:love017

:Heartpink Jeg har egentlig ingen magefølelse på hva det blir, men jeg har ett veldig stort ønske om jente (først)! Og kinesisk fødselkart sier jente. Lenge til ultralyd, gleder meg som en liten unge!

Tror jeg får en gutt eller tvillinger (!) bestefar min var toegga tvilling, og jeg har gått på dobbel dose letrozol i 6 mnd for å få eggløsning så blir spennende å se

Jeg har egentlig ingen magefølelse. Men i følge familierekken i mange generasjoner bakover OG kinesisk fødselskart så sier det jente :Heartpink så holder en liten knapp på det
Samme her med både familierekke og kinesisk fødselskart!:happy: Men så drømmer jeg stadig at jeg har født en gutt, så jeg blir så usikker på hva jeg skal føle. Gøy å spekulere uansett, da :love2

Samme her med både familierekke og kinesisk fødselskart!:happy: Men så drømmer jeg stadig at jeg har født en gutt, så jeg blir så usikker på hva jeg skal føle. Gøy å spekulere uansett, da :love2

Med førstemann drømte jeg mye om at han var kommet ut, og han var alltid gutt. Så følte meg så sikker på gutt. Var litt nervøs før oul for om det skulle vise seg å være ei jente ville det blitt litt av en omstilling.

Hadde ingen sånne drømmer med nr to, og ikke foreløpig med nr tre, så ikke hatt noen spesiell følelse der enda annet enn at gutt er relatertbart :)

:Heartblue
Siden dette svangerskapet er så annerledes enn det første har jeg fått for meg at det må være et annen kjønn, og dermed gutt denne gangen. Utenom det har jeg egentlig ingen magefølelse. Skal ikke vite kjønn heller så jeg må vente i spenning en god stund til.

:Heartpink
Inatt drømte jeg om å ha tatt ultralyd, og det var en jente. Har alltid hatt veldig tydelige drømmer, og velger derfor å holde en knapp på at det kanskje stemmer :angelic:

Har ingen magefølelse, men pga hcg tall og at kinesisk fødselskart sier gutt, så satser jeg på jente. (Den sa jente når jeg fikk gutt)
:Heartred

:Heartblue alle som vet det rundt oss tror det er gutt. Magefølelsen min har gått fra gutt helt i starten, til nå å lene litt mer mot jente. Spennende om vi klarer å se noe på ultralyd i morgen!

Har på følelsen av at det er ei jente :Heartpink pga litt kvalme vs ingenpå forrige som ble gutt.
Forøvrig så sa kinesisk fødselsskader gutt på forrige (stemte) og sier jente nå

Blir morsomt å se om det stemmer etterhvert :D Det blir jo født flere gutter enn jenter, og her er det jo overtall som tror gutt! Kan jo stemme bra

Jeg har en magefølelse på gutt :Heartblue

Min magefølelse endret seg fra jente til gutt for noen uker siden. Så veldig spent på hva som gjemmer seg inni der!

Back
Topp