Magefølelsestråden

Har på følelsen av at det er ei jente :Heartpink pga litt kvalme vs ingenpå forrige som ble gutt.
Forøvrig så sa kinesisk fødselsskader gutt på forrige (stemte) og sier jente nå
Hvilket fødselskart bruker du? Jeg har fått svar at det både kan være gutt og at det kan være jente fra to forskjellige kart :dance018
Sist svangerskap stemte det kinesiske fødselskart. Da ble det jente :Heartpink

Jeg har en magefølelse på at det er ei jente. Gravid for første gang her, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Men er mye plaget med kvalme.

:Heartpink

Magefølelsen sier jente. Sist gang sa magefølelsen gutt, og det stemte. Dett svangerskapet er helt annerledes, jeg er mye dårligere og har spydd hver dag siden positiv test. Forrige gang kastet jeg kun opp i uke 6, så er vel derfor jeg tror jente nå. Kinesisk fødselskart sa gutt sist og det stemte. Sier gutt nå også, så blir spennende å se om magefølelsen er helt feil:)

I begynnelsen av svangerskapet sa magefølelsen gutt, men etterhvert så ble det mer likt sist svangerskap som var jente. Så jeg trur faktisk det blir en jente til :Heartpink

Etter tidlig ultralyd 10+3 viste det indikasjon til å være gutt selvom det er aaalt for tidlig. Men siden da så har jeg bare tenkt at det blir en gutt. Så jeg må nesten endre svaret mitt, selvom det kanskje ikke telles helt som en magefølelse lenger? :Heartblue usikker, men der jeg står nå :laughing002

:Heartblue Magefølelsen min sier at det er en gutt, da denne graviditeten foreløpig har vært helt annerledes enn sist og symptomene er helt annerledes.

:HeartpinkFørste trodde jeg det var jente, var plaget med kvalme (hyperemesis). Det var en gutt :knegg: Denne gangen er jeg kvalm, men ikke like ille som sist, så kanskje jente denne gangen:wacky: i familien min både mine søsken og søskenbarn, og deres barn er det født enten jente så gutt, eller motsatt.
Håper litt på to gutter, men blir glad for jente og. Kinesisk fødselskart sier gutt.

Har en jente fra før. Og da var symptomene helt annerledes enn nå. Er mere kvalm nå som egentlig skal bety jente(?):rolleyes: men har faktisk på følelsen at det er en liten gutt.:Heartblue Kinesiske tegnet sier også det er gutt. Men vet ikke om jeg trur på det:knegg:

magefølelsen min sier jente ❤️. Sist trodde jeg også det var jente, helt frem til jeg fikk høre hjerteslagene og da var jeg sikker på at det var en gutt, det stemte .

Har en jente fra før. Og da var symptomene helt annerledes enn nå. Er mere kvalm nå som egentlig skal bety jente(?):rolleyes: men har faktisk på følelsen at det er en liten gutt.:Heartblue Kinesiske tegnet sier også det er gutt. Men vet ikke om jeg trur på det:knegg:
Trodde og jente pga ekstrem kvalme sist, var en gutt haha

Samme her med både familierekke og kinesisk fødselskart!:happy: Men så drømmer jeg stadig at jeg har født en gutt, så jeg blir så usikker på hva jeg skal føle. Gøy å spekulere uansett, da :love2
Drøm kan være motsatt, har jeg hørt! Blir spennende å følge med på deg ☺️

❤️ Har følelse på jente denne gangen da svangerskapet er helt annerledes enn med de 3 andre og dem er gutter. Fødselskartet sier også jente denne gangen❤️

Har ikke trua på min egen magefølelse lenger. Første gang trodde jeg gutt, det var jente. Andre gangen trodde jeg jente, det var gutt. Nå føler jeg litt på gutt den ene dagen og jente den andre, så blir veldig spennende å se :Heartred

Jeg var på tidlig UL i dag på sykehuset.
Jeg følte litt på at det plutselig var ei jente, men jordmor kunne ikke si noe.

:Heartpink Første barn, egentlig veldig usikker men heller mest mot jente. Mykje pga. hyperemesis og at det er vanligare ved jentefoster, men ser på innlegg fra fleire her at det har vore motsatt! Kinesisk fødselskart seier òg jente. Einaste som trekker litt mot gutt er at alle rundt meg får jenter for tida :knegg:

:Heartpink Første barn, egentlig veldig usikker men heller mest mot jente. Mykje pga. hyperemesis og at det er vanligare ved jentefoster, men ser på innlegg fra fleire her at det har vore motsatt! Kinesisk fødselskart seier òg jente. Einaste som trekker litt mot gutt er at alle rundt meg får jenter for tida :knegg:
Sniker fra mars. Har HG selv og også første barn. Magefølelsen har hele tiden sagt gutt, og nub teorien sier gutt + jormoren sa det kunne være på vei til å bli en gutt på toul :)

Back
Topp