Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har mange tidligere sagt de tror jeg får jente første gangen, at jeg er typisk jentemamma osv, og man blir vel litt påvirket av det ogsåJeg er også redd jeg skal bli skuffet mtp at jeg er så innstilt på at det er jente..
Blir fort sånnJaa, det er det når hodet har vent seg til en tanke![]()
Spennende å ikke vite kjønn daMed førstemann drømte jeg at vi fikk en gutt med pels og skikkelig mørk manke, stemte jo nesten siden han hadde så mye lanugohår på overkroppenvi fikk høre at det muligens ble jente på Oul, men tok priv UL i uke 25 og der var det en gutt ;-)
Drømt om gutt denne gangen også, men vi vil ikke vite kjønn så blir spennende å se![]()
Jeg har tre gutter fra før, jeg hadde egentlig aldri noen magefølelse på dem... Men denne gangen har jeg ordentlig magefølelse på at det er jente.. Tar meg i å si hu når jeg snakket om babyen.. Og dette er ubevisst at jeg gjør for jeg blir glad uansett hva det er...Det virker som om de fleste som har en magefølelse har følelse på jente. Sjeldnere jeg hører magefølelse på gutt
Jeg som synes guttenavn er såå vanskelig! Hadde jentenavnet klart, og på guttenavn er jeg helt blankFølt det var gutt siden jeg sto med graviditetstesten i hånda! Kan ikke forklare det, men følelsen var skikkelig sterk. På spørsmål fra mannen anså jeg 95% sjans på gutt. Har moderert meg til 90% gutt nå etter å ha drømt natt etter natt at jeg leker med en liten jenteveldig rart å våkne og føle at det er jente..
Skal sies at vi blir glade for både jente og gutt! Men merker det er myyyye enklere med guttenavn, så sånnsett.. Hehe![]()