Magefølelse?

Begge gangene har magefølelsen stemt.

Her har mange tidligere sagt de tror jeg får jente første gangen, at jeg er typisk jentemamma osv, og man blir vel litt påvirket av det også :) Jeg er også redd jeg skal bli skuffet mtp at jeg er så innstilt på at det er jente..

Jaa, det er det når hodet har vent seg til en tanke :p

Med førstemann drømte jeg at vi fikk en gutt med pels og skikkelig mørk manke, stemte jo nesten siden han hadde så mye lanugohår på overkroppen :p vi fikk høre at det muligens ble jente på Oul, men tok priv UL i uke 25 og der var det en gutt ;-)

Drømt om gutt denne gangen også, men vi vil ikke vite kjønn så blir spennende å se :)

Med førstemann drømte jeg at vi fikk en gutt med pels og skikkelig mørk manke, stemte jo nesten siden han hadde så mye lanugohår på overkroppen :p vi fikk høre at det muligens ble jente på Oul, men tok priv UL i uke 25 og der var det en gutt ;-)

Drømt om gutt denne gangen også, men vi vil ikke vite kjønn så blir spennende å se :)
Spennende å ikke vite kjønn da :) Jeg er litt for utålmodig, og skulle gjerne visst det for lenge siden :p

Hadde magefølelse på gutt sist og har det no og. Så blir spennende å se på OUL.

Det virker som om de fleste som har en magefølelse har følelse på jente. Sjeldnere jeg hører magefølelse på gutt
Jeg har tre gutter fra før, jeg hadde egentlig aldri noen magefølelse på dem... Men denne gangen har jeg ordentlig magefølelse på at det er jente.. Tar meg i å si hu når jeg snakket om babyen.. Og dette er ubevisst at jeg gjør for jeg blir glad uansett hva det er...
Husker jeg håpet litt på jente med nr 2 men blei jo kjempe gla selv om det var gutt.. Med nr 3 var jeg egentlig glad det var gutt for da viste jeg jo hva jeg sku gjør :p
Nå et yngste snart 7... :)

Jeg hadde det på samme måten sist graviditet, og set var ikke noen tvil om at jeg hadde rett på ultralyden. Det var jente. Som hun sa på UL: "En skal ikke kimse av morsfølelsen"

Har ei jente fra før, og tenker det må være fint å være to tette søstre. Har på følelsen av at det er en gutt i magen denne gang. Blir spennende å se :)

I natt drømte jeg at vi var på ultralyd og at de sa at det var jente. Det var så virkelig :p
Spent på ul om to uker :D

De aller fleste rundt meg tror det er en gutt, bortsett fra mannen- han er overbevist om at det er ei jente. Jeg derimot, har ingen magefølelse, men tmTROR det er gutt- siden vi til sammen har tre gutter. Da tror jeg automatisk at ingen av oss klarer å lage noe annet enn gutter :p

Omtrent alle rundt meg tror det er en gutt denne gangen. Jeg har en følelse på jente men jeg tror gutt :p Haha. Er helt det samme hva som kommer. Har hatt en ekstra jentefølelse de siste dagene og har drømt at jeg var på oul og fikk beskjed om at det var en lillesøster i magen:) vi får se på oul imorgen.. om det er gutt får jeg sjokk- for jeg tror ikke jeg og samboeren er i stand til å lage gutter :p blir VELDIG glad da om jeg får oppleve å bli mamma til en liten herremann <3

Jeg har skikkelig magefølelse på jente, men etter mye snakk om hvordan jeg vil reagere dersom det er gutt, har virkelig fått hjernen til å jobbe. De siste dagene har jeg drømt at det har vært gutt, og at alle rundt meg har hatet meg for at jeg var såå sikker på at det var jente. Nå er det bare 3 dager igjen til vi kanskje får svaret :)

Var på oul i dag. Magefølelsen har i mange uker sagt at det er ein prins inne i magen, og jammen stemte det ❤ "strider" veldig mot min side av familien der bestemoren min er ni jenter, mamma har to søstre og det samme har jeg. Endelig får vi ein gutt inn i rekka :D

Har magefølelse på gutt blir spennende å se neste uke :)

Følt det var gutt siden jeg sto med graviditetstesten i hånda! Kan ikke forklare det, men følelsen var skikkelig sterk. På spørsmål fra mannen anså jeg 95% sjans på gutt. Har moderert meg til 90% gutt nå etter å ha drømt natt etter natt at jeg leker med en liten jente :) veldig rart å våkne og føle at det er jente..

Skal sies at vi blir glade for både jente og gutt! Men merker det er myyyye enklere med guttenavn, så sånnsett.. Hehe :)

Følt det var gutt siden jeg sto med graviditetstesten i hånda! Kan ikke forklare det, men følelsen var skikkelig sterk. På spørsmål fra mannen anså jeg 95% sjans på gutt. Har moderert meg til 90% gutt nå etter å ha drømt natt etter natt at jeg leker med en liten jente :) veldig rart å våkne og føle at det er jente..

Skal sies at vi blir glade for både jente og gutt! Men merker det er myyyye enklere med guttenavn, så sånnsett.. Hehe :)
Jeg som synes guttenavn er såå vanskelig! Hadde jentenavnet klart, og på guttenavn er jeg helt blank :p

Back
Topp