Magefølelse på kjønn?

Har 2 jente fra før, å spydde fra uke 3 med begge. Kronisk kvalm til uke 16. Å no er jeg bare trøtt. Så trur det er gutt:flower men trur også det kan være 2 stk der nede. 6+2 i dag å fått mage:eek: fikl beskjed i dag at det blir ultralyd på fredag:happy: så spent å se:cool:


Oi, så spennende! Jeg har to gutter fra før. Var ikke plaget med kvalme, men var ekstremt trøtt begge gangene :happy:
 
Jeg har en følelse på at det er jente selv om jeg bare 4+2. Sjekket det kinesiske fødselkartet også, der står det at jeg får jente. Jeg har 2 jenter fra før, og det kinesiske fødselkartet stemte da også..og hadde i tillegg magefølelse på at jeg skulle få jente i de 2 andre svangerskapene også. Men mulig jeg tar feil :wtf:
Jeg tar gledelig imot hvis jeg får gutt også. :Heartblue:Heartblue
 
Jeg har en følelse på at det er jente selv om jeg bare 4+2. Sjekket det kinesiske fødselkartet også, der står det at jeg får jente. Jeg har 2 jenter fra før, og det kinesiske fødselkartet stemte da også..og hadde i tillegg magefølelse på at jeg skulle få jente i de 2 andre svangerskapene også. Men mulig jeg tar feil :wtf:
Jeg tar gledelig imot hvis jeg får gutt også. :Heartblue:Heartblue
Det kinesiske fødselskartet stemte med begge de forrige! Nå sier det jente, men jeg har en følelse av at det er gutt :D har en av hver fra før, så bare det kommer en sprellende frisk babis er det helt samma for meg!
 
Det kinesiske fødselskartet stemte med begge de forrige! Nå sier det jente, men jeg har en følelse av at det er gutt :D har en av hver fra før, så bare det kommer en sprellende frisk babis er det helt samma for meg!
Samme her :happy: Ingen betydning :):):Heartbigred Familien til samboeren er flink til å produsere jenter da, moren til samboer har 13 barnebarn, 12 er jenter og 1 er gutt :wtf: Spennende å se om det blir gutt eller jente denne gang, men magefølelse og fødsel kart sier jente. Men som du sier, så lenge barnet er friskt spiller det ingen rolle :Heartbigred
 
Jeg trur gutt, det kinesiske fødselskartet stemte ikke med førstemann her i huset.
 
Jeg har jo egentlig trodd jente, men altså jeg er i så fin form?! Med datteren min var jeg kjempe dårlig, så kanskje dette er gutt?

Jeg tok ultralyd for å sjekke hvordan jeg hadde reagert på letrozol, gyn mente da at eggløsning ville være 28/7. I følge kinesisk fødselskart tilsier det jente, men eggløsningstestene ble ikke positive før 30 og 31, som kan tyde på eggløsning 1/8. Da er det i følge kinesisk fødselskart gutt ❤️ Det kinesiske fødselskartet stemte med datteren min.
 
Jeg er så usikker jeg :hilarious: Har jente fra før. Var dårlig med henne, men er dårligere nå:hungover: Ble jo til lenge før EL, så det taler for en jente til. Kartet sier jente, det stemte sist. Blir spennende å se etterhvert :happy:
 
Jeg tror det er en gutt, men kan fint komme en jente også bare det er friskt:smiley-angelic003
Har en av hver fra før :Heartpink:Heartblue
 
Har en liten følelse på jente, selv om jeg konstant kaller babyen han eller det :angelic: :hilarious: Gleder meg uansett og håper på en frisk liten en:Heartred:Heartred
 
Jeg har følt litt det kan være en gutt vi venter, så viser det seg at samboer har gått og tenkt at han er helt sikkert på at vi venter en jente til… Så viste det seg på tul i dag at vi venter tvillinger, så kan jo hende vi begge har rett! :p

Jeg har en gutt fra før som straks blir tenåring, så har meg og samboer en jente født i 2019. Vi er knallfornøyde bare vi får friske barn.
 
Jeg er overbevist om at det er gutt, samboer er sikker på at det blir jente :Heartblue:Heartpink så da får vi bare vente å se når fasiten kommer :D


Hehe, var samme her! (så viste det seg at vi faktisk venter to!) Får bare vente på fasiten vi også. :dummy::dummy1:
 
Hehe, var samme her! (så viste det seg at vi faktisk venter to!) Får bare vente på fasiten vi også. :dummy::dummy1:
Hehe så artig at det var så likt ;) gratulere så mye med tvillinger! Tror jeg hadde svimt av hvis det er 2 her :D
 
Back
Topp