Magefølelse på kjønn?

Emfi

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Syns det er litt spennende å høre om noen har noe magefølelse når det kommer til kjønn. Og kjekt å se tilbake på når vi får vite hvilket kjønn det faktisk er! Så, er det noen som har en magefølelse?:dummy::dummy1:
 
Har magefølelse på jente, men er det som de to andre gangene vil nok det endre seg mange ganger før h*n er ute;)
 
Jeg har vel ingen direkte magefølelse, men det virker som om familiene våre nesten bare klarer å produsere jenter :dummy1:
 
Jeg har vel ingen direkte magefølelse, men det virker som om familiene våre nesten bare klarer å produsere jenter :dummy1:

Hehe, slik var det i vår familie også. Men nå har det jammen snudd! Nå blir det produsert nesten bare gutter:rolleyes:
 
Jeg tror det er jente. Vet ikke om jeg vil kalle det magefølelse men er det jeg ser for meg:p
 
Har to gutter fra før, så har vell litt på følelsen at det kommer en gutt, igjen :D
Blir spennende å se på ul neste mnd :happy:
 
Så spennende❤️ Skal du ikke finne ut hvilket kjønn før h*n er ute?:angelic:
Jo, jeg vil vite det så fort som mulig, jeg er er ikke i stand til å vente til fødsel;)
 
Forandrer mening annenhver dag :hilarious::Heartblue:Heartpink Første følelse var jente, men vi får se :D
 
Har en følelse på jente. Klarer ikke helt å se for meg at jeg får en gutt, faktisk. Uansett er det hjertelig velkommen inn i vår familie ❤️
 
Jeg er også frem og tilbake mellom gutt og jente. Når jeg og samboer har snakka om fremtidig baby sier jeg alltid «han». Men samtidig hvis jeg drømmer at jeg er gravid eller har fått barn så er det alltid jente:dummy1: Burde kanskje stole på drømmene, pga natten til positiv test drømte jeg har jeg fikk positiv test:angelic: Gleder meg til å finne ut hva som befinner seg her inne❤️
 
Akuratt nå tror jeg gutt, men kan fort endre seg med tiden :joyful: men i familiene våre er det typisk med annenhver gutt og jente. Så spørst om det blir jente uansett :bookworm:
 
Første gangen jeg var gravid klarte jeg bare å se for meg at det kunne være en jente. Nå har vi to gutter. Nå klarer ikke så for meg at det skal komme en jente. Men har veldig lyst på en liten jente da. :Heartred Vi har tenkt å vente til fødsel med å vite :happy090
 
Har null magefølelse. Tror ikke jeg tillater meg å tenke på det før jeg er kommet litt lenger. Men oddsene tilsier vel nok en gutt! :happy:
#guttemamma
 
Jeg er overbevist om at det er gutt, samboer er sikker på at det blir jente :Heartblue:Heartpink så da får vi bare vente å se når fasiten kommer :D
 
Har 2 gutter grå før og forventer gutt nummer 3. Mannen har 7 helbrødre og en søster så blir nok gutt:Heartblue
 
Har 2 jente fra før, å spydde fra uke 3 med begge. Kronisk kvalm til uke 16. Å no er jeg bare trøtt. Så trur det er gutt:flower men trur også det kan være 2 stk der nede. 6+2 i dag å fått mage:eek: fikl beskjed i dag at det blir ultralyd på fredag:happy: så spent å se:cool:
 
Back
Topp