Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får være første som legger ut mage bildet, jippi
6+2 i dag Vis vedlegget 201542
Takk Håper flere vill slenge seg på etterhvert! Så korselig å se disse voksende magene ❤Fin mage
Takk Håper flere vill slenge seg på etterhvert! Så korselig å se disse voksende magene ❤
HeheHar du begynt å vise?
Veldig fin mage.
Jeg har bare en bollemage enda, så venter litt til jeg ser babymage
Samme herBare fett, valker og oppblåsthet her foreløpig.. men kommer sterkt tilbake om en stund xsmile8
Her ogSamme her
Fin mageFår være første som legger ut mage bildet, jippi
Får være første som legger ut mage bildet, jippi
Oppblåst og trøtt her også.. går som regel bedre etter 12 ukerHei
Jeg er helt ny her er kun 4+4, gravid for første gang føler meg oppblåst og trøtt
det håper jeg akkurat sluttet med kaffe og snus hører så mye forskjellig om kaffedrikking , noen som har noen innspill ?Oppblåst og trøtt her også.. går som regel bedre etter 12 uker
Da er vi to er 4+6 , magen er enda flat , men oppblåst , kommer med bilde når det begynner å vises er første gang til meg også , å er så spent dagene går så treigt nåEr helt ny i gruppen så får prøve å henge med og være aktiv. Litt tidlig å legge ut bilde enda da jg føler ingen forskjell fra det jg var før til nå. Er 4 +5 og førstegang fødende. Er dt bare mg eller er dt flere som føler dt samme?
FinOiii! Du har jammen meg fått en bra flott babykul allerede
Da er vi to er 4+6 , magen er enda flat , men oppblåst , kommer med bilde når det begynner å vises er første gang til meg også , å er så spent dagene går så treigt nå