HahahaMulig!møtte ei gammal venninne jeg ikke har sett på et halvt år. Hun så meg sammen med en annen venninne og skulle overraske meg (hun kom bakfra)
var hun som ble overrasket gitt haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaMulig!møtte ei gammal venninne jeg ikke har sett på et halvt år. Hun så meg sammen med en annen venninne og skulle overraske meg (hun kom bakfra)
var hun som ble overrasket gitt haha
Så herlig bildeStolt og spent kommende storesøster ❤❤❤
Jeg tipper gutt!
Heller litt mot gutt jeg også, syns magen bare vokser frempå kulen på en måte. Med vesla så la jeg på meg overalt xDJeg tipper gutt!må se flere bilder lenger ut i svangerskapet
![]()
Hihi jaa ❤❤ hun er så søt for tiden "har du fortsatt baby i magen mamma? Kommer babyen snart? Babyen spiser det du spiser mamma " hahaSå herlig bilde![]()
Jentungen vet at det er baby i magen, men i går pekte hun på puppen og sa at den var derHihi jaa ❤❤ hun er så søt for tiden "har du fortsatt baby i magen mamma? Kommer babyen snart? Babyen spiser det du spiser mamma " haha![]()
HahahahJentungen vet at det er baby i magen, men i går pekte hun på puppen og sa at den var der![]()