Noen som vil dele magebilder? Har enda ikke fått noe særlig, men gleder meg masse til det synes! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mon tro om du venter en gutt![]()
Bildet er tatt for 3 dager siden![]()
Lurer litt på det selv! Magen vokser litt annerledes enn den gjorde med første, som ble jenteMon tro om du venter en gutt
Fine magen![]()
Mon tro om du venter en gutt
Fine magen![]()
Tusen takkDet tenkte eg også
Flott mage![]()
Så fiiin ❤❤![]()
Min mage for en stund siden. Får ta et litt senere i dag når jeg kommer hjemse om det er noe forskjell
Flotte mager![]()
Min mage for en stund siden. Får ta et litt senere i dag når jeg kommer hjemse om det er noe forskjell
Venter en guttSå fiiin ❤❤
Er det jente du venter?? (Om du vet det da)
Jeg var 16-17 på det bildet tror jeg? Er 19 nåFlotte magerser det er ekte gravid mager
Hvor langt er du?
Min lar seg vente på.
Okei! Nok ett bevis på at det ikke er noe som heter jente mage og gutte mageVenter en gutttakktakk!
Jeg var 16-17 på det bildet tror jeg? Er 19 nåførstegangs, men magen kom ganske tidlig
Jeg har jo hatt guttefølelse leeenge, og en venninne av meg så magebilde av meg og hun bare "jepp, det der er garantert gutt"Okei! Nok ett bevis på at det ikke er noe som heter jente mage og gutte magehaha
herlig med mage tidlig og kan nyte den voksende magen
![]()
Ja ikke sant!Jeg har jo hatt guttefølelse leeenge, og en venninne av meg så magebilde av meg og hun bare "jepp, det der er garantert gutt"men har skjønt at magene er litt vanskelig å tyde. Skal være lettere å tyde lenger ut i svangerskapet
who knows
men ja, kjekt med gravidmage!
Du får oppdatere oss på bilder, så kan vi gjette oss fram å se hvem som har rettJa ikke sant!
Jeg aner ikke hva magefølelsen min egentlig er.. ene dagen gutt, andre dagen jenteJeg kommer til å sammenligne magen min med bildene fra første svangerskap med jente, siden vi ikke skal vite kjønn! Kjenner jeg begynner å bli en smuuuuule over-nyskjerrig
![]()
Så fin![]()
19 uker
Ser ikke at jeg er gravid bakfra![]()
Hihi, jaaDu får oppdatere oss på bilder, så kan vi gjette oss fram å se hvem som har rett![]()
bare spennede og gøy dette!
Mulig!Så finleste det igår, at de som venter gutt, kan man ikke se bakfra at en er gravid! Kanskje det ligger noe i det
![]()