Magebilder

Villblomst26

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Februarlykke 2022❄️
Noen som vil dele magebilder? Har enda ikke fått noe særlig, men gleder meg masse til det synes! :D

2686691ceecd6e36848e473d880036e7

Bildet er tatt for 3 dager siden :)

Mon tro om du venter en gutt :p
Fine magen :D
Lurer litt på det selv! Magen vokser litt annerledes enn den gjorde med første, som ble jente :D men kan jo være pga jeg er 2.gangs også :p er sååå nyskjerrig altså!! :D

Takk forresten ♡

Last edited:
ff18610f8069b53a7c41c5e3cf9a8388

Min mage for en stund siden. Får ta et litt senere i dag når jeg kommer hjem :D se om det er noe forskjell

Min mage for en stund siden. Får ta et litt senere i dag når jeg kommer hjem :D se om det er noe forskjell
Så fiiin ❤❤
Er det jente du venter?? (Om du vet det da :))

Flotte mager;) ser det er ekte gravid mager☺️ Hvor langt er du?
Min lar seg vente på.

Venter en gutt :D takktakk!

Jeg var 16-17 på det bildet tror jeg? Er 19 nå :D førstegangs, men magen kom ganske tidlig
Okei! Nok ett bevis på at det ikke er noe som heter jente mage og gutte mage :p haha :D herlig med mage tidlig og kan nyte den voksende magen :D

Okei! Nok ett bevis på at det ikke er noe som heter jente mage og gutte mage :p haha :D herlig med mage tidlig og kan nyte den voksende magen :D
Jeg har jo hatt guttefølelse leeenge, og en venninne av meg så magebilde av meg og hun bare "jepp, det der er garantert gutt" :p men har skjønt at magene er litt vanskelig å tyde. Skal være lettere å tyde lenger ut i svangerskapet ;) who knows :D men ja, kjekt med gravidmage!

Jeg har jo hatt guttefølelse leeenge, og en venninne av meg så magebilde av meg og hun bare "jepp, det der er garantert gutt" :p men har skjønt at magene er litt vanskelig å tyde. Skal være lettere å tyde lenger ut i svangerskapet ;) who knows :D men ja, kjekt med gravidmage!
Ja ikke sant!
Jeg aner ikke hva magefølelsen min egentlig er.. ene dagen gutt, andre dagen jente :p Jeg kommer til å sammenligne magen min med bildene fra første svangerskap med jente, siden vi ikke skal vite kjønn! Kjenner jeg begynner å bli en smuuuuule over-nyskjerrig :D

Ja ikke sant!
Jeg aner ikke hva magefølelsen min egentlig er.. ene dagen gutt, andre dagen jente :p Jeg kommer til å sammenligne magen min med bildene fra første svangerskap med jente, siden vi ikke skal vite kjønn! Kjenner jeg begynner å bli en smuuuuule over-nyskjerrig :D
Du får oppdatere oss på bilder, så kan vi gjette oss fram å se hvem som har rett ;) :D bare spennede og gøy dette!

0d247a8c45ec4d0f349e809ff86fd090

19 uker :)
Ser ikke at jeg er gravid bakfra :o
Så fin :D leste det igår, at de som venter gutt, kan man ikke se bakfra at en er gravid! Kanskje det ligger noe i det :D

Så fin :D leste det igår, at de som venter gutt, kan man ikke se bakfra at en er gravid! Kanskje det ligger noe i det :D
Mulig! :D møtte ei gammal venninne jeg ikke har sett på et halvt år. Hun så meg sammen med en annen venninne og skulle overraske meg (hun kom bakfra) :p var hun som ble overrasket gitt haha

Back
Topp