Magebilder.

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
ImageUploadedByBV Forum1414707719.536188.jpg
7+6 i dag :p
Men sliter med hyperstimulerte eggstokker etter IVF-behandling:)
Har fått tappet 8,5 liter væske fra buken, men har fremdeles noe væske igjen i tillegg til forstørrede eggstokker..

Vis vedlegget 85712
Har fått tappet 8,5 liter væske fra buken, men har fremdeles noe væske igjen i tillegg til forstørrede eggstokker..
oij :D ja du er hvertfall gravid! flott mage!!!

Vis vedlegget 85712

Huff… Det var jeg også så redd for!
Godt å høre det gikk bra med deg, og at væsken er kommet ut. Håper du får god oppfølgning! :) Spennende å se hvordan magen din endrer seg når eggstokkene demper segog væsken er ute. Lykke til, og fiiiin mage! :D

Takk takk:) Kunne godt tenkt meg at magen var litt mindre enn så lenge, her har jeg brukt mammabukser i 3 uker allerede.. Ikke så lett å skjule den, men "heldigvis" så er jeg 100% sykemeldt pga hyperstimuleringen, så jeg slipper unna de fleste spørsmålene:) De fleste vet at vi har fått IVF-hjelp, så det er mange som er nyskjerrige:p

Takk takk:) Kunne godt tenkt meg at magen var litt mindre enn så lenge, her har jeg brukt mammabukser i 3 uker allerede.. Ikke så lett å skjule den, men "heldigvis" så er jeg 100% sykemeldt pga hyperstimuleringen, så jeg slipper unna de fleste spørsmålene:) De fleste vet at vi har fått IVF-hjelp, så det er mange som er nyskjerrige:p

Ja, det skjønner jeg godt! Akkurat i den situasjonen så synes jeg også at det var fint at folk visste... :) krysser fingrene mine for at det går over snart, og at du får et rolig og fint svangerskap :)

Mange fine mager <3
Da er jeg ikke helt på jordet når jeg vet jeg fikk igjen jakka for et par uker siden og den ikke går igjen nå ;)

10+3 og mamma fleiper om tvillinger og om jeg er lenger på vei enn jeg tror :-P barn nr 3.

Vedlegg

• 1415605515489.jpg
    1415605515489.jpg
    54,2 KB · Visninger: 256
Så flotte mager ZeIda og NoClue

Back
Topp