Magebilder!

frkannette

Flørter med forumet
Noen som har lyst å vise, enten med eller uten kul :p?

Synes det er fasinerende hvor ulike vi er jeg. Hos noen popper magen ut med en gang, mens hos andre er den flat som en pannekaker mange måneder :D

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Oi, du har virkelig fått en herlig mage :)

TuMmY LoVe
hdde litt mage fra før, men merker absolutt at dette er mer enn bare meg. :-p går litt fort i svingene synes jeg. Venter jo bare førstemann :-p

Hehe ja, den begynner å ta sin plass :) Hva med din mage da? ;)

Ehhmm.. Her er det ikke mye gravidmage å skryte av, bare blitt generelt større :o Og føler meg selv stor, særlig på kvelden!

Men med de andre to var jeg SVÆR, så skal jo innrømme at jeg ikke hadde hatt noe i mot en mini mage denne gang, men det kan jeg nok se laaaangt etter :p Ikke no fotballfrue her nei.. Hahahaha

Morgenmagen:

ImageUploadedByBV Forum1410771812.047725.jpg

Ehhmm.. Her er det ikke mye gravidmage å skryte av, bare blitt generelt større :o Og føler meg selv stor, særlig på kvelden!

Men med de andre to var jeg SVÆR, så skal jo innrømme at jeg ikke hadde hatt noe i mot en mini mage denne gang, men det kan jeg nok se laaaangt etter :p Ikke no fotballfrue her nei.. Hahahaha

Morgenmagen:

Vis vedlegget 77770

Fin mage har du iallfall ;) heldig som er så slank og fin etter to graviditeter og et bra stykke inn i nr 3;) Egentlig er det digg å være liten litt lengre, magen kommer tidsnok den! Ble monstersvær forrige gang, sånn generelt over hele kroppen, så håper på å slippe litt billigere unna denne gangen selv ;)

Fin mage har du iallfall ;) heldig som er så slank og fin etter to graviditeter og et bra stykke inn i nr 3;) Egentlig er det digg å være liten litt lengre, magen kommer tidsnok den! Ble monstersvær forrige gang, sånn generelt over hele kroppen, så håper på å slippe litt billigere unna denne gangen selv ;)
Me too... +30 kg :o

+ 40 kg her! Da døde jeg litt innvendig altså! Fikk lov å slutte og veie meg de siste månedene, men greide ikke la være helt på slutten da jeg kom over en vekt. Heldigvis forsvant alt da ;)
Skrekk :o Stakkars deg! Vi må ha som mål å gå opp litt mindre denne gang da... ( godt jeg knaske sjokolade as we speak...) :p

Skrekk :o Stakkars deg! Vi må ha som mål å gå opp litt mindre denne gang da... ( godt jeg knaske sjokolade as we speak...) :p

Haha, kjenner meg sånn igjen!!!! Jeg spiser måltid nr 4 for dagen, og har såklart vært innom sjokoladen jeg også ;) Tror og håper det ikke blir like ille, hadde lagt på meg mer til nå sist gang. Men da led jeg av ulvehunger 24/7 og måtte spise 2-3 ganger på natten også. Nei, det skal bli annerledes denne gang ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jøssenavn, se der ja! Regner ikke med at du klarer holde den hemmelig :p:D

Neida, æ blei busta for et par uke sia, så vi offentliggjorde det på fredag:p
På bilde her hold æ enda inn magen litt, å ikje e æ oppblåst lenger:p
Ser ut som æ e 17-18 uke, ikje 12!:p

Back
Topp