Magebilder

Den er overraskende bra.. Men kommer nok ikke til å jobbe fullt så veldig mye lenger :/ Har ett bekken som tuller og er så sliten og trøtt hele tiden:/ men syns ikke jeg kan klage, for kvalmen er veldig minimal(bank i bordet) kvalmen kommer på kvelden når jeg har pressa meg for mye eller er sulten.. Så er heldig enda:D

Jeg er chubby fra før.... nå ser jeg bare meeer chubby ut.... :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402216607749.jpg
    1402216607749.jpg
    26,8 KB · Visninger: 311
Jeg er chubby fra før.... nå ser jeg bare meeer chubby ut.... :confused:

Må si, absolutt ikke slik jeg så meg for hvordan du ser ut :D Ikke vondt ment ;) Ble bare så overrasket :D Kule tattiser :D

Du ser flott ut :) ;)

Må si, absolutt ikke slik jeg så meg for hvordan du ser ut :D Ikke vondt ment ;) Ble bare så overrasket :D Kule tattiser :D

Du ser flott ut :) ;)
Hahahaha hvordan trodde du jeg så ut? Jeg har tattovert begge armer og begge ben brystet og ryggen haha. Det følger vel med jobben hihi :)

Hmmz.. Ligger noen dager etter,men ikke i nærheten av slik mage her!:-P er det din første forresten?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Synes den er stor selv, har mine mistanker om å det gjemmer seg 5 stykker inni der, hehe :p tung er den også!
Ja, det er min første :)

Synes den er stor selv, har mine mistanker om å det gjemmer seg 5 stykker inni der, hehe :p tung er den også!
Ja, det er min første :)

Hehe.. Du har ikke vært på tidlig ul altså? Kan vel fint være fem da!!...;) hoho.. :-P spennende!!;) Så kjekt å se at magen kan komme tidlig på førstegangs også!:) så for meg at magen ikke kom før laaaangt uti sommerferien jeg!..:p

Hehe.. Du har ikke vært på tidlig ul altså? Kan vel fint være fem da!!...;) hoho.. :-P spennende!!;) Så kjekt å se at magen kan komme tidlig på førstegangs også!:) så for meg at magen ikke kom før laaaangt uti sommerferien jeg!..:p

Tenkte å se om jeg kunne få time til tidlig ul i neste uke, er litt nysgjerrig siden magen vokser så fort :D
Ja, jeg og trodde magen kom til å komme seint, men der tok jeg vist feil :p

Tenkte å se om jeg kunne få time til tidlig ul i neste uke, er litt nysgjerrig siden magen vokser så fort :D
Ja, jeg og trodde magen kom til å komme seint, men der tok jeg vist feil :p

Heh.. Kan jeg tenke meg at du er!;)

Jeg er 8+4 idag og har og begynt å få litt mage slik som deg på kveldene.Begynte å lure om jeg er den eneste for alle i forumet skriver at de ikke fikk mage langt ut i svangerskapet. Mitt første og :P..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er 8+4 idag og har og begynt å få litt mage slik som deg på kveldene.Begynte å lure om jeg er den eneste for alle i forumet skriver at de ikke fikk mage langt ut i svangerskapet. Mitt første og :P..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt å vite at jeg ikke er alene :D

Back
Topp